Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1056 ggr
spikes
0

OT,flytt

Hejsan allihopa!

Över sommaren kommer jag att flytta 55 mil från där jag bor nu,närmare bestämt till Skåne.

Det innebär att jag kanske är borta från datorn några dagar i sträck då och då….men tveka inte att ta kontakt för det,jag svara alltid så fort jag hinner in på datorn….flytten sker med början vecka 24.

Just nu känns det som om jag har kaos med allt vad det innebärObestämd…men ett gott skratt mitt i alltihopa gör det alltid lättare…..Skrattande.

Kram på er!

AnneN
0

Lycka till med flytten Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

1,tack anneGlad

IceLinn
0

Lycka till med flytten! Skrattande

Då får säga välkommen till skåne! ;)

spikes
0

3,tackar vad trevligt….vi kanske sesGlad

IceLinn
0

#4  ja det vet man ju aldrig ;P

Vart i skåne ska du flytta?

spikes
0

5,ca 1 mil från Hässleholm,var bor du själv?

IceLinn
0

#6 Okej ;) jag bor i helsingborg.

spikes
0

7,ok då blir det en bit att åka…men varför inteFlört

IceLinn
0

hehe ;)

Eija
0

Lycka till med flytten….ja, detta brukar alltid innebära lite kaos i tillvaron….men det är tur att du har ett glatt humör, det underlättar….

[Vargnatt-]
0

Lycka till med flytten :)

spikes
0

10-11 tackGlad,jag har nog suttit i telefonen i 2 dagar nu med allt man ska ringa folkbokföring skolor osv osv,sade upp lägenheten…..till slut var jag så trött så jag skrattade rätt ut och sönerna började dom medSkrattande

zabelle
0

Va roligt Spikes! Jag vill gärna hälsa dig välkommen till skåne jag också. Själv bor jag i Lomma (mellan Malmö o Lund) och ska också flytta om en månad. Till en efterlängtad bostad "på marken" och äntligen en liten trädgård.

Men det är inte så kul att packa ner hela sitt liv i lådor… Roligare sen att packa upp i nya hemmet!!

Zabelle   

spikes
0

13,tack…jamen det vet jag var det ligger har släkt på mammas sida i malmöFlört…vi kanske ska ta och fixa en hundträff när jag kommer på plats…vad sägs om det??

zabelle
0

#14 Skitkul! Det tycker jag absolut att vi gör! Hade varit skoj att träffa dig och passat på att få lite goda råd o hjälp samtidigt!!!

Zabelle   

spikes
0

15,hahahaha ja man får passa påSkrattande,jag startade en ny tråd så får vi se om flera är intresseradeGlad

Linda-A
0

Vad spännande med en flytt! Lycka till med alltGlad

spikes
0

17,TackGlad…ja både och faktiskt……just nu är det mest kaosSkrattande

Skruttan-1
0

oj det blir långflytt :) lycka till med flytten o hoppas du komemr trivas i skåne

spikes
0

19,tackGladjepp det blir det kaoset stegrar sig för varje dagFlört,Snodden hittade jag i en stor tom kartong i morse,snusande som sjutton…..hahaha jag tänkte stilla nu har han bestämt att vi ska bo i SkåneSkrattande