Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 775 ggr
spikes
0

OT..En liten påminnelse till alla.

Jag har sett att en del svarar på inlägg, utan att skriva siffran på det inlägget man svarar på.

Man kan bli rätt osäker på vem som har besvarat vem då,så jag skulle uppskatta om man kunde tänka på den lilla saken vidareFlört.

Och naturligtvis om man svarar alla,eller skriver ett eget inlägg i tråden, så behöver man ju inte skriva siffranGlad

AnneN
0

Jätte bra att påminna om det ibland, för den där lilla siffran kan göra att man undviker en del missförstånd.

Om ni nu tex har tänkt besvara min kommentar så kan ni skriva "#1" och sedan det ni vill ha sagt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

putt

Gasoline
0

Ja, det är jättejobbigt när någon svara på ett visst inlägg men ej skriver siffra/namnet på personen denne svarar till. Skulle vara bra om dessa kunde tänka på detta.

Zabbio
0

I stort sett håller jag med.. men inte om man svarar den som skrivit precis ovanför ens egna inlägg, eller om man är mitt inne i en diskussion med någon. Då borde det vara givet.

Jajja, så svårt är det väl inte att knappa in en siffra extra…

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

spikes
0

Skulle vilja putta upp denna igen,för att påminna lite;-)

spikes
0

Puttar upp igen,skulle vilja att vi gör en uppryckning med det lilla nummret i hörnet….alltid trevligare att veta vem som svarat vem,om det inte är trådskaperne man svarar….så svårt är det inte att skriva en liten siffraFlört

Eija
0

#4, förstår hur du menar, men ibland hinner någon annan skriva in emellan och då kommer det lite ur spår liksom…..Glad