Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundträffar
Läst 1891 ggr
Zheverez
0

hundträff nära jakobsberg

tänkte kolla hur stort intresset är av att dra ihop en hundträff i järfälla, sthlm.

i viksjö finns två stora rastgårdar,

i kallhäll en ny , vid parken,

i jakobsberg finns flera bla en nedanför folkhögskolan,en nära sångvägen,en på snapphanevägen,en utmed spåret och en på frihetsvägen.

i barkarby finns inget inhägnat område men flera bra ängar att ses på och två fotbollsplaner som är oanvända.

vad säger ni?

när å var?

AnneN
0

Hoppas att ni blir ett gäng och har trevligt Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

studs
0

Yeeeey ÄNTLIGEN :D jag röstar för den stora i viksjö, tycker den e stor o bra,finns dessutom skugga om det är jätte varmt =) Jag kan nästan när som helst =)

Zheverez
0

menar du då den bakom centrum el den nära draken

studs
0

vid draken, viksjögård heter de va ?

studs
0

PUTT..

Många läser men ingen svarar =) Kom igen nu :P

Johanna
0

jag skulle gärna kunna tänka mej en hundträff.. allafall m dene na hunden… dock bor jag på "fel" sida utav stan, men har ju bil så kan lätt ta mej till järfälla

Zheverez
0

jo viksjögård heter busshållsplatsen där vid draken.

om inte fler alternativ dyker upp ska vi ta den då?

när, tid å dag?

studs
0

Ja va kul johanna :) Jag ta mig gärna till drakenshundgård med charliie =) jag är ledig framöver så jag är rellativf flexibel =)

Johanna
0

jag jobbar dumt denna vecka tyvärr… men nästa kanske ska vara bättre, har tyvärr inte hunnit få det nya schemat :)

vad har ni för hundar?

studs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en feg liten schäfer hanne på snart 7 månader.

Zheverez
0

här är vår Ztecie.

fyller snart 6år (3/5 ) men är som en valp fortfarande.

Zheverez
0

nåt datum på förslag

rulda
0

järfälla, vart i stan ligger det? Hänger gärna på om det inte är för långt bort. Men sambon kan kanske köra :)

desculpe
0

#13 Från Märsta till Järfälla tar det kanske 30-40 min att åka med bil. Kommunalt vet jag inte riktigt. Men vi kanske kan samåka (om det fungerar rent praktiskt med bil och hundar)?

Jag är riktigt sugen på fler hundträffar så om jag har tillräckligt med tid den dagen/tiden som bestäms så hänger jag gärna på…

Zheverez
0

från sthlm c tar man pendeltåget norrut mot kungsängen el bålsta.

det tar bara 15min hit ut.

antingen byter man buss i barkarby el jakobsberg för att åka ut till viksjö vilket kan ta ca 10 min till.

från upplandsväsby går buss till jakobsberg där man byter till nån av viksjöbussarna.

så det är mkt enkelt att ta sej hit ut till järfälla trakterna Skrattande

vill ni söka på olika resvägar så heter närmaste busshållsplats viksjögård. därifrån ser ni rastgården.

desculpe
0

Tack för infonGlad 

Från Märsta station tog det ca 1 timma och 15 min till Viksjögård.

Jag håller utkik i tråden och ser vilket datum ni kommer överrens om så ska jag försöka planera in det. Eftersom det är en bit att åka så är det nog helger som gäller för mig, jag kommer att ha lite svårt att hinna på vardagarna.

empan-hampus
0

Hmmm… jag och Nemo kanske hoppar på! Skrattande

Zheverez
0

nu löper vår tjej så för min del blir det ingen träff på ca 2v till.

ni som ses berätta hur ni hade det, visa gärna foton.

empan-hampus
0

Fungerar nästa helg för er? Glad
Om inte, näst nästa? Glad

jessi_twini
0

Jag kanske kommer Glad

Zheverez
0

efter den 20,e kan jag, då har det gått trev sen löpet började.

ni som ses innan boka gärna in en till träff.

studs
0

hur har de varit/blivit? Har missat allt,har fått tillbaka mitt internet idag,Har ni träffatas redan??

AnneN
0

#22 om du kikar i denna tråd så finns det en träff på söndag i upplands väsby (scrolla längst ner)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Zheverez
0

nu är löpet över å vi kan lugnt gå på träff.

när vill ni ses?

platsen blev bestämd till viksjö första gången.

viksjögård är närmaste busshållsplats.

för de bilburna vet jag inte var bra parkering finns, det överlåter jag åt de som bor där att berätta om.

studs
0

jag vet inte heller vart man kan parkera,antingen gör man som alla andra som komma hit från andra ställen runt om som parkerar längst vägen utanför hundgårdarna eller så kan man parkera på icaviksjös parkering och gå knappt 5 min så viipps så är man där ;P

Jag kan när som förutom nu i helgen,då vi har barnen denna helg, annars kan jag när som =)

Zheverez
0

på onsdag kl 17 blir det en träff i rastgården i viksjö.