OBS! AVLIVNINGSHOT
Jag har under de senaste 2 dagarna varit tvungen att radera flera inlägg pga att de innehåller avlivningshot!
Jag vet att det i tidningsannonsen är Valpar som är avlivningshotade, men om någon skulle orka läsa igenom de mycket korta och enkla annonsreglerna på denna sajt så skulle ni även veta att jag inte tillåter att man skriver sådana hot i inläggen!
Dyker det upp fler med samma innehåll så kommer dessa att raderas utan att jag skickar PM till trådskaparen!
Länk till annonsreglerna som ska vara omöjliga att missa då de alltid ligger högt upp i inläggslistan!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Bra att du påminner :)

Tack AnneN, jag är så trött på dessa avlivningshot (gäller inte bara hundar!), det är att spela på folks känslor.
För egen del så läser jag inget där det står avlivningshot i rubriken (fast det är ju inte alltid det står i rubriken.)
Nu stod det ju att du var trådskapare så jag kunde inte låta blir att läsa.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Puttar upp denna då det ännu en gång dykt upp annonser med avlivningshot trots att det bryter mot sajtens regler!
_**/Mvh Anne

bra att du tar bort dom…
jag blir så fruktansvärt ledsen när jag läser såna annonser :(
även om ngn som är död inte lider så tycker jag att det är ett hemsk sätt att få ngns uppmärksamhet på…

*putt*
_**/Mvh Anne