Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: dagens-ros
Läst 880 ggr
PillanN
0

Fång med rosor!

Till sajtvärd/medarbetare på blandrashundar i Fokus!

Ni gör ett toppenjobb med nya fräscha uppdateringar av olika slag,och ser till att det håller god stämning på sajten så att alla "vågar" sig fram.

Sen får alla medlemmar en jättebukett med vårblommor för att ni är den ni är!

Kram på er alla/Mvh Pillan

AnneN
0

Tackar min storasyster för rosorna och instämmer i att mina duktiga Medarbetare och alla underbara medlemmar inklusive PillanN är värda massor med blommor!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Jasså är ni systrar,vad roligt:-),även jag vill tacka för rosorna och skickar tillbaka detsamma till alla härliga medlemmar Sajtvärd och medarbetare….ha de gott!

alphinna
0

Visst är det härligt med uppskattning…..Det ligger ju ett stort ansvar på era axlar *sajtvärdar och medarbetare* för att det ska bli så bra som möjligt och att stämningen är god bland oss medlemmar…..

Visserligen har ju alla medlemmar ansvar för och visa respekt men visst behövs ni för att ibland kunna styra upp lite……

*rusar fram och snor åt mig en vårblomma….*

Agnetha med de fyrfota

Karizma
0

Ja ni gör ett toppen jobb man känner sig så välkommen och får bra tips av alla (även andra medlemar) tycker dok att det fattas ett bra skrivet inlägg hur man går tillväga om man ser misskött hund/djur. :)

AnneN
0

#4 Vad roligt att du gillar sidan och trivs här.

Tack för tipset, ska se om jag lyckas fixa en artikel om det.Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Svea-
0

JAAAAAAA… det har var en toppenbra tråd och ide..

Superpangfenominalsiktjättebamsebäst jobbat!!

Kram !

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

AnnL
0

Kan bara hålla med, ni gör ett fantastiskt jobb. Man får råd och tipps. Känner sig alltid välkommen. Och det är fina medlemmar på sajten. En stor Kram till er alla.Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.