Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1116 ggr
AnneN
0

OT Trevlig valborg

I dag är det valborgsmässoafton och jag vill passa på att önska er alla en trevlig valborg och en trevlig helg.

Tänk på att det kan förekomma smällare och fyrverkerier ikväll så om din hund är rädd så bör du se till att gör det så lugnt som möjligt för hunden. Och kom för all del ihåg att hålla koll på hundarna så de inte råkar komma för nära någon eld!

Hur ska ni fira denna valborg?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kickilu
0

Önskar dig och alla andra en trevlig valborg och helg. Jag ska fira den väldigt lugnt. Grilla lite hemma. Blir ingen brasa för min del.

AnneN
0

Här blir det lugnt, eventuellt gå och titta på brasan om vi orkar annars så är väl detta en dag som alla andra för mig iallafall, sitta vid iFokus, jobba på nån artikel, slappa.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Jag önskar detsammaFlört.

Själv har jag 2 tonnisar så jag har jouren i kväll, dom ska ut med några vänner och vet att är det något så är det bara att ringa så kommer jag på studs…

Själv blir jag hemma och slappar med Snodd,gillar inte att gå och titta på brasor med alla småungar och smällare,och alla rädda hundar som tvingas vara med om det trots att dom är livräddaRynkar på näsan

[Vargnatt-]
0

Sambon jobbar på fritidsgården så jag, och kanske aramis, ska ner dit senare och grilla lite :)

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här blir det en stilla hemkväll för mig och mina vovvar, den nya killen vet jag inte, om han är rädd för smällare…..Frisco däremot bryr sig inte, han kan skälla på det, men det gör han ju åt allt….Glad

För mig är det bara skönt att slippa gå på majbrasan, det var länge sen som jag gjorde det, nu är ju mina barn utflygna sen länge så jag behöver inte passa på dom längre….

Men ha det så gott alla ni som skall iväg o kika, och ni som skall stanna hemma som mig…….njuuuuuut av lugnet i hemmet….

Gör bara vad ni själva tycker om, det är ju det som är meningen…..och var rädd om era fyrfotingar….men det vet jag att ni är…

Eija

Linda-A
0

I Uppsala förekommer det redan smällare. ***** skit verkligen (ursäkta svordomen!).
Jag kommer tillbringa kvällen inomhus framför tv:n för att göra det så lätt som möjligt med tiken.

Skruttan-1
0

önskar alla en trevlig kväll. Här tar vi det som vanligt lungt o skönt :)

MoaW
0

Har varit en kort stund på firandet med valpen, så han fick träffa lite hundar Glad Men det var väldigt lugnt på vårat firande i år, ingen brasa, inga smällare eller fyrverkerier, inte så mycket folk, annars hade han fått stanna hemma Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.