Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettkurser-instruktörer
Läst 781 ggr
minja
0

Klicker läger i sommar??

Jag och en till är på G och försöker få ihop lite folk till ett klickerläger i gbg (backamo). Så nu tänkte jag hör om det är någon här som är intresserad av att hänga på??

Helgen det handlar om är 24-26 juli.

Vi har lagt ut en "annons" på www.klickerforum.se under träffar, där står det den lite mera om priset och så. Vi måste bli minst 10 pers (kommer då att kosta 350 kr per person). Om det är något mera ni undrar så kan ni skriva här då jag kollar denna tråden också…

AnneN
0

Hoppas att ni får ihop minst 10 ekipage Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

minja
0

Ja det hoppas jag med på. Var på ett klicker läger förra sommaren. Det var super roligt, lite nervöst eftersom man inte träffat några av dom personerna förut. Men det SÅ roligt.

AnneN
0

350kr låter billigt, vad är det som ingår i det priset?

Kommer det att finnas instruktör på lägret och vem isåfall?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

minja
0

I priset ingår tak över huvudet Tungan ute. Maten får man står för själv, kök finns med allt vad det innebär. Om man vill ha enkel rum så kostar det 200 kr extra. Det kommer att finnas (vad jag vet just nu) en tjej som just nu går klickertränar utbildningen genom Canis och är instruktör på kungliga hundar här i göteborg och hon är utbildad hos hundutbildningsgruppen och tränar själv lydnad och tränar retriver sök med sina två golden.

Har pratat med en annan tjej som går klickerinstruktörsutbildningen för Fanny Gott och Thomas Stokke i norge och är godkänd Freestyle instruktör och tävlat (hon har fått barn rätt nyligen så det ligger lite på is men skall komma igång så smått) Agility på SM nivå. Hon skulle kolla upp datumet då hon skall vara Freestyle instruktör på ett läger så det inte krockar med varandra. Så jag vågar inte säga om hon kan eller inte. Men det blir ju att fråga om alla är med på att betala en instruktör utöver den kostnaden som finns. Självklart så hjälper vi varandra med tips och råd då det finns mycket kunskap med iallafall (pratar dock om dom andra då jag är rätt grön i det helaOskyldig).

Blandisfantast
0

Låter kul! Tyvär så kan inte jag delta då jag är upptagen med annat det datummet! Hoppas att ert läger blir av iaf!

Cerrolyn
0

Kan säga att Fanny och Thomas är jätte trevliga.

Har mina aningar om vem du pratar om där…

**MVH Cerrolyn

minja
0

putt Ingen som är intresserad??