Lära in viska
Ja eftersom jag är förkyld och knappt orkar utanför dörren om dagarna så har jag fullt upp med att försöka roa Aramis inomhus, men de trix han kan är ju så lätta för honom så det tröttar ju inte ut mitt lilla energiknippe ett dugg 
Så jag tänkte börja med lite nya och då kom viska upp i skallen, jag vill alltså att han ska, när jag säger viska, sätta nosen mot mitt öra så det ser ut som han viskar något åt mig,
men jag vet inte riktigt hur jag ska börja med det, förslag någon? 
Om du sätter dig på golvet och sätter händerna framför ansiktet och gömmer det, så måste han ju automatiskt börja nosa på dig och när han e precis vid örat,kan du ju klick/berömma och samtidigt säga viska…..har aldrig gjort det men testa….bara ett tips som flög in i huvet när jag läste det

Har aldrig testat men spikes förslag låter ju bra, berätta gärna hur det går =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ska testa och om vi lyckas så blir det säkert nån bild på det framöver 
3,det ser vi fram emot
kleta leverpastej i örat?
Bara en ide jag fick, då lär han vara där med nosen (och tungan iofs)…
vist att jag gör allt för min hund , men kleta leverpastej i örat vet jag inte om jag går med på. Men det låter som ett roligt trix att kunna. Är det någon som har något mindre kladdigt förslag?
6,haha kan ju bli lite kletigt…..men om man tar på färsklever och sedan tar på örsnibben kanske…det är ju lukten dom går på
På http://www.hattifnatt.com/aktivering/konster.html beskriver dom hur man kan lära in viska 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Vi har fått in viska :) Han viskar snabbt men det är där iaf :P Ska försöka få bild på det nån gång :)
Hur gjorde du da? Tog du leverpastej?
hehe
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Haha nej, levergodis som jag hade i handen jag kupad runt örat :P