Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 1124 ggr
AnneN
0

Velvet ska hälsa på sin bror

Imorgon åker jag Velvet, mamma och en av mammas labbar ner till syrran och hälsar på och syrran har Velvets kullbror Glad

Ska bli så roligt att få se dem leka tillsammans och lyckas jag fixa baterier till kameran så lovar jag att visa bilder då jag kommer hem igen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Nej Anne inte försöka fixa batterierFörvånad,du ska ha batterier redoTungan ute…hoppas verkligen vi får se bilder sen,dom är ju så olikaSkrattande

AnneN
0

#1 har varken batterier eller pengar att köpa för så jag hoppas på att syrran har batterier jag kan låna

_**/Mvh Anne

spikes
0

2,att du inte sa nått,hade kunnat skicka den summan i så fall juFörvånad,fick ju tag på så billiga skor ju hahahaha

AnneN
0

Tyvärr så hade jag inga batterier till kameran, kanske mamma lyckades få nån bild med sin kamera… men redan andra dagen där fick vi lov att hålla hundarna åtskilda för Velvet började löpa och vi vill inte ha Valpar och speciellt inte mellan kullsyskonen. Rynkar på näsan

_**/Mvh Anne

spikes
0

4,vad synd hahaha men fullt förståeligtFlört

Blandisfantast
0

Nej, men gud så typiskt att hon skulle börja löpa just så !!!

AnneN
0

#6 jo men förhoppningsvis så ska jag kunna åka ner en sväng under sommaren om jag inte får sommarjobb.

_**/Mvh Anne