Här är lilla JAG!
Så nu är man hundägare :D Vill visa våran pälsade Cenese Cested dog, han ser ut att ha mera päls men han har tunn päls och vi ska väl hitta en som kan raka ner han igen. Men först ska han till Fru docktor för att få lite sprutor,klocklipp och rensa öronen antar det är öronskabb så allmän koll på hela honom blir det. Pigg o glad hund som redan är frälst i matte men övriga i familjen får mer än gärna dela med sig av sin kärlek o kli.

går inte lägga in mer bilder men det kommer fler bilder.

Vilken sötis han är 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

varför kan man inte lägga in bilder :C ville ju visa lite fler bilder på grabben. antagligen datorn som e knäpp.
3,har problem med det jag med….om ska inte vara större än 4mgb vad jag vet,men för mig funkar det inte ändå….så söt han var

Hmm skumt eftersom korten är lika stora som den jag la in i första. jaja blir till o minska ner lite. Tack Annen o Spikes visst ser han ut som ett yrväder :D söt som socker.
Vilken söting :)
Riktigt söt pojke! :)
Vilken charmig kille :)

tack :) jag skapade ett inlägg ang tips på träna :) har ni bra tips till oss så skriv gärna ner lite tips då han har börjat vakta mig lite (kan vara "bara idag" vem vet ,men iaf inte okej) Han är jätte trevlig o mjukis något osäker men så har han bara vart hos oss sen måndags :)

nu har han landat lite till och finner mer glädje i alla man jag är nr 1 ännu å så kommer det väl vara :) Han är ute o går med de större barnen 1 runda om dagen med varje (11 o13 år gammla) för att lära sig gå med dom. Jag får gå ut själv med utan hund o träna umgås med dom andra utan att ligga o vänta vid trappen på att matte ska komma hem. Det går oxå bättre o bättre, även idag har jag tvättat o då fick han vara hemma själv o jag hörde han itne böla o yla så det känns skönt. Jag är annars sjukskriven o hund ska få mig att ta mig ut :) Han är rätt trött eftersom vi är ute o går mycket :D antar inte han är van med detta hehe
Naamen, så söt o go man kan vara….du har verkligen fått en liten gullunge på halsen nu…..lycka till men parveln….
Eija