Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 1253 ggr
Sari1969
0

Efterlyser mina valpköpare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

efterlyser valpköpare som köpt valp i Södertälje det gäller Valpar födda 1996-08-16 en hane med namnet Tyson raserna Dalmatiner, Vit schäfer, dobermann färg svart med vita tecken dom andra i kullen har jag koll på.

sedan är det en kull född 1998-06-03 av samma kompination som den ovanför både tikar och hanar som jag söker efter.

sedan e de en kull av Dobermann, vit schäfer, schäfer o labrador som jag söker dom är födda 2000-04-06

känner du igen dessa Valpar hör av er till mig jag är uppfödaren till dom håller på och gör en utvädering av kullarna

på bilden ser ni kull 2

mvh. Sari

sariskas@hotmail.com

hemsida: http://schermantiners.hundsida.se

AnneN
0

Så söta de är, hoppas att du hittar valpköparna Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sari1969
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det hoppas jag har ju namnen på köparna men dom har flyttat och bytt telefon nummer med mera så hoppas verkligen att jag får tag på dessa ska väll tillägga att kull ett var väldigt lik kull 2

här bild på kull 3

AnneN
0

#2 har du testat slå upp namnen på eniro?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sari1969
0

jaa, det har jag och ingen träff där men jag kämpar på

Luddesmatte
0

#4 Ring numerupplysningen, har du deras namn så kan du få telefon nrt såvida det inte är hemligt.

Skruttan-1
0

hundarna bör vara reggade ett alt är att du kollar upp via där o söker på namn osv. Så hittade vi syskont till våran blivande hund o kollade av hur dessa var o funkade :) en god vän till oss har viss nån sida o söker på.

Kattmynta
0

#6 Vart kollar man det, om hundarna är reggade?

Luddesmatte
0

#7 Jordbruksverket eftersom dem är blandraser.

Kattmynta
0

Och dom går med på att lämna ut uppgifter om andra? Det visste jag inte. =)

Xannadu
0

Jo det gör de. Jag har sökt folk där. Men jag kunde uppge personnr på personerna så de gick smidigt.