Släppa lös
Där jag bor finns inga rastgårdar/hundgårdar som man kan släppa hunden och träna i men nu har jag fått in ett par offerter på Gunnebostängsel och som det ser ut så kommer jag förhoppningsvis ha ett runt min baksida på tomten inom kort. Jag längtar så. Tank vad skönt för Alfons att kunna få härja fritt. Folk tycker man är galen som lägger ut så mycket pengar för en hunds skull men jag tycker det ska bli värt var ända krona
Va härligt för Alfons! Han tycker säkert också det är värt pengarna att få springa ut och leka när han vill!! 
Zabelle

Klart de små liven är värda varenda öre som läggs ut på dem de är ju nästan som våra barn 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad härligt för alfons….visst är det värt det

Ja det tycker jag också. Tomten är stor så hela har vi inte råd med men det blir ändå en ordentlig yta för honom att springa på. Jag har drömt om detta staket sedan vi köpte huset i höstas och nu är det påväg att bli verklighet
Vad roligt…man kan ju göra som vi gjorde i mitt andra hem…utöka när man ser att kassan tillåter det

Ja det kan man ju göra. Det som ska bli så skönt just med detta staketet är ju att det blir rymningssäkert. Han är ju en fena på att hoppa högt den lilla rackarn och det går ju inte att komma ut mellan maskrutorna och när häckarna vuxit upp så flyter staket in.

Vad roligt!
Jag har inhägnad tomt som önskemål när det blir dags för hus någon gång i framtiden!
Vad härligt. Det är ju ett måste att ha när man bor i hus. Synd bara att det är så grymt dyrt med staket. Väldigt avis på er
.