Vilken är blandrasen?

Oj svårt 
Gissar att den svarta är pudel, den lilla papillon och den gula är labbeblandning.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Den där svarta hunden är ju otroligt vaken och ser även mycket klyftig ut. Jag gissar på den.
Fast lille minstingen är ju förstås rätt speciell, med både yvig svans, prickiga ben och svart huvud, så den kanske skulle kunna vara svarta Petter, den med….
Den ljusa snällisen verkar vara för snäll, liksom för att skulle vara en blandis..
Nej, det får bli den stora svarta, den har för brett huvud och kraftig käke för att vara en pudel.
#3 Rätt på pudeln och blandisen! Honär köpt som labbe/golden/schäfer men hon är med största sannolikhet merle så bc finns nog där med
Mattis har du fel på 
#4 Haha, vad bilder kan ljuga!
Mio (den svarta) är så korkad att det är synd om honom, men visst är det en pudel!
Mattis (den lille) är klippt
Och Nellie är som djävulen i hundförpackning 

:D jag skulle gissa på att pudeln var en korsning. Söta bilder de ser uta att vara ett bra gäng

Jag gissade oxå på att den gula var labbeblandis, svarta pudel och den lilla ????

kan den lilla vara en långhårig chihuahua? (är usel på dessa små raser)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tyckte det var rätt enkelt.
Storpudlar har en ganska fyrkantig nos.
≧◔◡◔≦
Fast håret på denna pudelns nos kanske inte var så kort? Den har onekligen lite annorlunda nos annars. =) Fast det kan ju vara bilderna också.

jag har sett korsningar på pudel o vissa ser ut som pudlar, en del är helsvarta mendans vissa har något vitt i sig eller annan färg an pudlar har. Jag tyckte denna såg rätt grov ut oxå? men kan vara kortet som lurar än lite :) Söta var dom alla tre ! toppen fina kort
Mattis (den lilla) är en Pomeranian (dvärgspets) han har nmycket ovanlig färg och pga det har han också lite stora öron, lång, gles päls och lång nos.
Mio, pudeln, är väldigt grov för att vara pudel, han har också lite konstiga klippningar, bla ögonbryn, vilket gör att många tror han är en klippt schnauzer. Den vanligaste gissningen är dock curly coated retriever! (både utställningsfolk och retrieverägare?!)
Vilket fint gäng du har!
#14 Tack! 

Ja visst är dom söta ser ut som ett snällt busgäng :) Jag tycker alla ser bedårande söta ut :)

Vilka gullisar det är. kram