Nu har vi hittat hit.
Nu har Erkki hittat hit. Jag är en levnadsglad jycke på snart fyra år. Jag har flyttat upp till en djurtokig familj för en månad sedan. Ursprungligen är jag från Estland men har bott i Sverige sedan jag var en halvårs gammal yngling.
Jag är en blandning av Schäfer, Doberman och vinthund.
Min matte säger att jag är världens bästa hund och jag måste instämma. Älskar att bada och kan inte gå förbi vatten utan att klaffsa ut i det.
Bollar och pinnar är ett hett intresse och jag älskar andra hundar.. Har satt på min önskelista att i framtiden få en kompis.
Här är min egna blogg med lite tankar och funderingar.
Over and out/Erkki Perki Gutaperk

Välkommen hit 
Måste säga att Erkki är riktigt fin
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tackar och jag som matte till Erkki är så kär i min vovve.
Vi föder upp katter av rasen Cornish rex och det var lite nervöst att ta in en hund hit till katterna. Mina katter bryr sig inte nämnvärt om hundar men hur skulle han reagera på katterna. Det har gått så superbra och allt har klaffat perfekt med Erkki.
För några år sedan hade vi en afghantik som dog av sin ålder. Efter det så var jag osäker om en ny hund då jag inte trodde någon kunde vara bättre eller ens i närheten av vår tidigare hund. Men då jag är själv med mina barn och katter så saknade jag sällskapet av en hund, katter i all ära men samma kontakt får man ej. Han är perfekt. Älska barn och människor. Väldigt lydig och inga problem att ha lös. Tränar spår med framgång(förra ägaren tränade honom också) och ska ta en svamphittarkurs med honom då jag är ute i skog och mark sommar och höst. Total svampnörd. Han blir det perfekta partnern i skogen då. Han har superkoll var jag och barnen är hela tiden, känns trygg och väldigt stabil. Han skäller nästan aldrig och när han ser andra hundar så tittar han bara på dem. Försöker inte gå till dem eller dra i kopplet för att ta sig dit. Men om jag med tillåtelse av den andra hundägaren får gå fram med Erkki blir han så lycklig så han slår nästan knut på sig själv. Utomhus är han en härlig spelivink och inomhus är han totalt cool och lugn. Han rör inte ens kattmaten som står framme och han snor aldrig mat som man har framme även om man lämnar rummet. Kort sagt. Vi älskar honom och är så glada att vi skaffat hund igen..
Välkommen hit,vilka underbara ögon han hade jätte fin
MVH
Lena medis på bif

Jag vill också hälsa dig välkommen och trivas här kommer du säkert att göra.
Välkommen hit :) jättetjusig vovve du har :) skönt att det går bra med katter och allt annat, ibland hittar man rätt helt enkelt :)
Välkommna =) En fin vovve du har!
Hjärtligt välkommen till denna trevliga sajt. Fin vovve.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Välkommen! Super fin hund du har där! :)

Tack alla för välkomnandet. Vi är säkra på att vi kommer att trivas här..
Välkommen! Jätte fin hund! 
Välkommen :) Vilken snygg vovve du har :)
Välkommen jätte fin hund du har, hoppas att ni kommer att trivas här.