Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 1723 ggr
Blandisfantast
0

Vad ska du göra i Påsk?

Ja, vad ska du hitta på i Påsk (med eller utan vovve)?

PÅ fredag och lördag ska jag tävla i Agility med både Teddy och Snuffan. Ska även försöka hinna åka bort och äta påskmiddag på lördag, men det beror på när tävlingen är slut.

SparklingTindra
0

#0 Kul med agilitytävling. Längtar tills våra tävlingar startar, har världens agilityabstinens.

Hihi jag ska åka skidor tills hundarna storknar! Har varit och köpt ett par idag. Det är första gången jag äger ett par skidor, på säkert över 10 år. =D

Och så ska jag äta massor av god mat och godis och umgås med familjen.

Kickilu
0

Tänkte äta en del påskmat, rida hästarna och träna och umgås med Alfons.

På påskdagen ska vi testa att släppa honom tillsammans med grannens hund. De funkar bra ihop på våra promenader i koppel men har aldrig träffats lösa. De kan inte släppa sin lös (japansk spets) Den jagar rådjur och blir borta i timmar. De har staket runt tomten så det får bli där.

[Vargnatt-]
0

Jag hoppas på fint väder så jag och sambon kan ha en liten picknick i skogen med Aramis. Annars har vi inga speciella planer.

spikes
0

Påsken firas med söner och hundar,och så tar vi dagen som den kommer och äter gottGlad

AnneN
0

Vet faktiskt inte, blir väl som vilken annan helg som helst här har iallafall inget planerat.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Linda-A
0

Jag ska åka hem till pappa och bara umgås. Vädret ska bli fint har jag hört så det blir nog långpromenader i skogen för mig och hundarna. Annars blir det nog mest att slappa och ta det lugnt Glad

KadjaNina
0

Jag kommer vara hos min pojkväns föräldrar som bor i en by. Det kommer bli många uteaktiviteter. :) Jag älskar att vara där, Troja får vara lös hela tiden och hon trivs som bara den!

monicany
0

På fredagen ska jag till mässan i kista å fotta, sen blir det nog att jobba med båten så den blir klar till sjösättningen å se till att monja inte får för mycke botten färg på sig , den hunden är över allt när hon är lös  å hon ser att man är upptagen me annatSkrattande

AnnL
0

Min moster o mobror från Luleå är nere så vi ska förmodligen äta och umgås långfredagen. Hoppas vi får riktigt fint väder så dom får känna av våren i Skåne. Påskafton firar jag och sambon själva. Påskdagen till annandagen ska jag och Silver till uppfödaren där han får leka o busa med sin bror medans vi äter och dricker lite gott. Jag och uppfödaren har blivit väldigt goda vänner och träffas varannan vecka. Sen blir det naturligtvis skogen med Silver. ska ev göra en slalombana i trädgården om jag hinner så jag kan träna lite agillity.

#5 Ska jag skicka med lite vårväder med min moster till Luleå eftersom ni inte bor så långt ifrån varandra.Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

#9 tack det vore snällt om vi kunde få lite vår Skrattande fast vädret har vart rätt bra här senaste tiden det är bara all snö som jag gärna slipper

_**/Mvh Anne

Luddesmatte
0

Observatotiet, träning, kyrkan och dressyr tävling som gäller. Kul påsk jag kommer ha (not).

AnneN
0

#11 vad är det för fel på de påskplanerna? Tycker det mesta av det låter roligt. Glad

_**/Mvh Anne

zabelle
0

Umgås med familjen, äta gott och bara koppla av. Cool Härligt med 4 dagars ledighet.

Zabelle   

botakt
0

jag är sjuk så det blir inte så mycket för mig. Men lite påsk mat och påsklov blir nog häsrligt

Luddesmatte
0

#12 Hade helre varit hemma och tagit det lugnt :P