Medarbetare avgår
empan-hampus har nu valt att sluta som Medarbetare på blandrashundar, anledningen är att hon vill spendera mer tid med den nya hunden och känner då att hon inte riktigt har den tid som krävs för att vara Medarbetare.
Tack för den här tiden och hoppas att du håller uppdaterade om hur det går med den nya stjärnan 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
En ny hund kan ta otroligt mycket tid. Önskar dig all lycka.
Men du vet väll att det är ett krav att komma in här och uppdatera oss om sötisen ;)
Åh, så fint avsked 
Jag kommer såklart fortsätta vara inne här!
Det är hit jag söker om jag behöver hjälp med något! 
Vill också säga att ni är så himla trevliga på den här sajten!!

#2 Hoppas att du får lite tid för ge oss tips om lite saker samt visa upp din nya hund lite mer. Samt visa era framsteg :) Förstår att du väljer ge din lediga tid till hunden hoppas allt går bra :)

Lycka till med hunden.. ett listigt och vist beslut.. Sätta djuret först är något som gillas skarpt.. djuren ska alltid gå före
Och ställa frågor, titta och läsa är tid som man kan ta när det finns över… Men en ny hund brukar kunna ta det mesta av den, dels för att lära känna och lära ut till..
Så all lycka..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Kommer sakna dig
Förstår dit val men hoppas vi kommer att ses här inne ändå. Kram till dig och nya vovven
Självklart går hunden först,och vi ses ju ändå härinne…tack för den tid du varit här,och lycka till med vovven
.
MVH
Lena (Spikes)
Lycka till med nya hunden!! Ser fram emot bilder. 
Zabelle