Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1949 ggr
AnneN
0

Go´kväll fredag 3/4 -09

Hejsan hoppsan! Glad

Hoppas att alla haft en bra vecka och att ni får en riktigt trevlig helg!

Vad ska ni hitta på i helgen förresten?

Själv lär jag ju sitta mest vid iFokus eller vara ute med Velvet om vi får fint väder. Jag är ensam hemma fram till söndag eftermiddag/kväll för sambon är hos sin bror över helgen, så nu får ni se till att jag har mycket trevligt sällskap här inne istället Flört

Har idag lagt upp 2 nya artiklar om avel som ni kan roa er med att läsa och kommentera Glad kommer minst 1 artikel till fast om något helt annat under helgen. Vem vet jag kanske rent av lägger ut den senare ikväll/natt om jag hinner!

Nyfiken? Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Blandisfantast
0

Jag har inget speciellt planerat i helgen. Kommer väl att träna hundarn lite och rensa i tädgården, ska sätta sonen i hans sandlåda så kan jag kugnt ägna mig åt trädgårdsarbetet!

AnneN
0

#1 trädgårdsarbete låter skoj, här uppe är det fortfarande en massa snö överallt + att jag bor i lägenhet så nån trädgård har jag inte ändå Skrattande

_**/Mvh Anne

monicany
0

Ska ha en skön dag med monja i solen, börja tvätta å vaxa båten rusta den in för sjösättning. vi har haft 15 gader i skuggan hör å dom har lovat lika fint väder i morgon (lör)Glad

spikes
0

Ska strax sova,blir att åka i 55 mil i morrn…men sen är det några dagars semester och trägårds arbete innan det bär av hemåt på torsdag igenFlört….här har vi haft lika som 3 i skuggan och det har varit ljuvligt sköntGlad

Ha en fin helg alla!

Spikes(Lena)

AnnL
0

Ska vara ute så mycket som möjligt eftersom vi har så soligt och fint precis som #3Skrattande. Tvätta o städa bilen. Ut med Silver i skogen och bara njuta. Söndag kväll är det buggkurs.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

rulda
0

Jag ska bara packa och städa hela helgen. Tiden går så otroligt fort och om 20 dagar så flyttar hela familjen till en större lägenhet :)
Ska även träna Tusse, han har blivit en mönsterhund igen så nu är det roligt :)

AnnL
0

Varit ute i skogen med Silver 1 timme idag rena sommarvädret. Vi har varit utomhus från kl 10 idag till kl 1930 ikväll. Hitta 2 krypande fästingar när jag kom hem, Usch och tvi för dessa småkryp.GråterSkrikandes Får nog börja med någon form av festingmedel. Det här är den bästa tiden på året när våren är så här i Södra Halland.Tungan ute

Blandisfantast
0

Ikväll hade premiär för årets första grillning! Eftersom det tydlingen var många som tänkte likadant som oss och ville grilla idag, så fanns det bara korv att få tag på i affären, men det är gott det oxå så här i början av säsongen!

AnnL
0

PUTT.  #8 Skulle jag också gjort om jag inte varit så överambisiiös med bilen. Skulle bara tvätta men det blev hel vårrengöring med både vaxning och allt när jag väl kom igång. Sen var klockan för mycket för att grilla. Fick påpekning av min Sambo att vi kunnat grillat om jag inte hade hållt på så länge med bilen. Ja Ja det kommer väl fler dagar. Varför ska man vara så överdriven med allt man gör. Jag är ofta det när jag väl kommer igång med något, sen rinner bara tiden ivägSkäms

AnneN
0

#9 men vad har du för karl som inte kan fixa grillat själv?Förvånad

_**/Mvh Anne

AnnL
0

# 9 Han är faktiskt grillexpert och sköter oftst grillningen. Men om jag inte är kontaktbar pga av annat jag håller på med så tycker han inte att det är särskilt kul. Och det kan jag förstå. Han vet att håller jag på med något är det inte lönt att kalla om något för då har jag inte tid förrän jag är färdig med det jag håller på med. Hade han grillat hade jag ändå inte kommit förrrän jag var färdig med mitt.

spikes
0

11,haha du är som jag,vägrar sluta förrän det är klart…möjligen en kopp kaffe för pauseSkrattande