Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvarning-för-oseriösa-personer-i-hundvärlden
Läst 1447 ggr
Mischa
0

Varning!

Under falskt namn såklart,  har även en hemsida

Här finns några av hennes namn

Redigerade detta lite…får inte skriva ut namn härinneFlört,annars bra info men jag startade ett inlägg om henne förra veckan där jag lade ut hennes hemmisGlad….

MVH

Lena medis

≧◔◡◔≦

AnneN
0

Jätte bra att det varnas för denna person och andra oseriösa personer i hundvärlden

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

empan-hampus
0

Bra att du sa till! Skrattande

Miija
0

Finns flera/många annonser från dessa två på Blocket. Vet att många kontaktat Blocket men de gör inget…

CarolineO
0

Vad gäller varningen… Alltså, vad är hennes problem?

AnneN
0

#4 den som äger hemsidan är den ökända PS

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mischa
0

#4 en bedragerska, skojare, lurendrejare…även där har hon många meriter.

Hon säljer djur hon inte har, köper djur hon inte betalar, som sagt hennes meritlista är enorm då hon har hållt på i många, många år och är en av dom mest ökända djurbedragare i sverige.

Hon har hållt på inom häst, hund och smådjur.

≧◔◡◔≦

CarolineO
0

Aha!! Är det hon!
OK. Tack

silvery
0

man tycker ju att folk borde googla lite mer :P

hundmorsan
0

Hej jag håller med hon är livsfarlig, jag råkade själv ut för henne när jag var yngre så jag har en tjock mapp på vad hon gjorde mot mig och förfalskade saker osv……….Redan då hade hon ett annat namn, är det något ni undrar över vad som hände så är det bara att fråga. Jag svarar gärna.

Den här människan är inte som hon ska. Maila vid frågor. Kram.

Rafflan
0

Nu vart jag fundersam, vad får hon alla bilder ifrån? Varför kan man inte ta henne om hon är en bedragerska? Spåra IP, mejl, elr nåt (kanske lite drastiskt men ni förstår vad jag menar)

hundmorsan
0

Det konstiga är att hon kan ju till och med sitta och köpa djur och lura folk fast hon sitter i fängelse. Att dom inte har mer koll på sina kunder där inne än att hon kan fortsätta sin verksamhet. Det är ju förskräckligt tycker jag.

Ebba-A
0

Hmm… Har hört talas om henne. Skulle någon kunna skicka ett PM om vem hon är? :)

Värd på Choklad iFokus

Ebba-A
0

Hittade nu vem hon var och vad PS står för. ;)

Värd på Choklad iFokus