Ny kategori för varningar!
Har ikväll fixat en ny kategori som heter "Varning för oseriösa personer i hundvärlden".
Där är det tänkt att vi ska varna för oseriösa uppfödare, oseriösa köpare, bulvaner, om vi vet att det är extra mycket hundstölder i något område, mm.
Ju fler som blir varnade ju mindre blir risken att de råkarut för dessa oseriösa personer.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Frå vi lov att namnge och lokalisering på dessa?? Då jag gladeligen tar en personlig stämmning för det men jag vill inte att forumet ska råka illa ut???
men Personligen får dom gärna försöka att göra n¨ågot åt mig..??
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

#1 man får inte ge ut namn, adress, telefonnummer och annat som bryter mot PUL i inläggen på forumen, man kan däremot be att de som är intresserade av den informationen hör av sig via PM så kan de få den informationen den vägen.
_**/Mvh Anne
ok
Bra bra! 

Hade det inte varit för att både sajten och jag som Sajtvärd skulle kunna råka illa ut om inläggen bryter mot PUL så hade jag faktiskt inte brytt mig om det i sådana sammanhang, men eftersom det är jag som Sajtvärd som har det yttersta ansvaret för innehållet på sajten så kan jag tyvärr inte tillåta det.
_**/Mvh Anne
Bra AnneN!:)
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Man kan ju som komplement pm,a sånt och låta folk föra det vidare via mail

#7 precis 
_**/Mvh Anne