Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 780 ggr
AnneN
0

OT Ny hemsida

Jag håller på att göra en ny hemsida eftersom att det av någon anledning inte längre fungerar att uppdatera min gamla.

Min nya sida hittar ni på http://annen.cybersite.se/startsida.html

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

kritik, tips och råd är välkomna Glad

_**/Mvh Anne

AnneN
0

Vad ska jag ha på sajtens startsida?

_**/Mvh Anne

spikes
0

Jättefin hemmis…varför inte en bild på alla djuren?Flört

AnneN
0

#3 Tanken har slagt mig, men det är omöjligt att få alla till att fastna på samma bild och jag är inte speciellt bra på att photoshopa

_**/Mvh Anne

Skruttan-1
0

Fin sida gillar när det är enkelt o bra, fina kort men kanske fler kort på varje djur :)

[Vargnatt-]
0

Jättefin sida :)

KindredCold
0

Skrev ett GB :)

Har ju också en hemsida där.
Tycker att den gula linern ovan är störande..

Jag vet dock inte om den går att ta bort ^^
Får se sen..

Jättefin sida!

Kickilu
0

Såg himla fin ut Glad Förrutom när jag råkade få upp råttorna som är min allra största fobiFlört

zabelle
0

Jättefin sida! Men håller med #5, fler kort på djuren hade varit kul. Velvet har underbart uttryck på den bilden du lagt in, helljus ögonen är tända! Skrattande Superfin hund!

Zabelle   

AnneN
0

#5 jo fler kort kommer, jag började med sidan igår på eftermiddagen så jag har inte hunnit få den klar ännu Glad

#7 jo den är lite störande men den går inte att ta bort eftersom att det är en del av den reklam man får dras med då man inte har råd att betala för en reklamfri hemsida.

Tack alla för beröm Skrattande

_**/Mvh Anne

Blandisfantast
0

Jättefin hemsida!

Jag började oxå göra en hemsida igår, lägger ut adressen dit här sen när jag har kommit lite längre ed den!

monicany
0

Jätte snygg sida, ser riktigt profsig ut, ska försöka ordna en ja me. men enannan är ju kass bakom tangentbordet så vi får se hur det blirOskyldig  Va fesyligt å se dit födelsedatum jag har nämligen samma fast ja e många år äldre…..

Skruttan-1
0

det är rätt svårt tycker jag med göra hen hemsida jag provade i 3 mån 123 minsida. fast jag är rätt kass på dator med skriver snabbt men har lite svåreheter med läs o skriv så mycket stavfel blir det :P tur man har en man som får rätta efteråt. #0 kul att det kommer lite fler bilder när du har den tiden för man vill ju ha fina bilder på djuren ja allt som ska vara där på sidan. :) du får ta o hojjta till när du har grejjat lite till med sidan så tar jag mig gärna en titt till. ps tycker inte du det är svårt o få fina kort på svarta katter :) jag tycker det e svårt för man ser inte på bilden hur fina dom är irl mycket lättare med färggladare/ljusare katter

AnneN
0

#13 Jag har testat flera andra ställen där man kan göra gratis hemsidor, men av dem har jag inte fattat mycket så då har jag lagt ner projektet snabbt, men på detta ställe jag har nu finns det till och med en instruktionsvideo man kika på innan man sätter igång + att det inte alls var komplicerat (om man nu inte frågar min syster).

Jo det är svårt att få bra bilder på min svarta katt, har man för mörkt så syns han knappt och har man för ljust så blir katten hyffsad men resten skär i ögonen, så jag försöker välja de bilder som man iallafall ser hur katten serut på ett ungefär och som inte är för överexponerade eller vad det kallas då de blir för ljusa.

_**/Mvh Anne

monicany
0

#14 i fotoshop kan du ju mecka ganska mycke med bildern  har du provat med de?  vet att min sambo har fixat å trixat mycke med endel bilder från svenska rallyt där , där kan ljuset variera mycket på en dag.

AnneN
0

#15 jag håller på och försöker lära mig olika funktioner i photoshop, men det tar lite tid eftersom jag inte riktigt har tålamod till att sitta i timmar med samma bild.

_**/Mvh Anne

empan-hampus
0

Fin sida! Hoppas det kommer gå bra med den! Skrattande