Bajs fråga..
Hur många ggr bajsar er hund under en dag.. Är det olika eller är det en gång varje promenad eller.. ? Berätta 

Beror på vad och hur mycket hon ätit, hur lång promenad vi tar osv.
Tex om vi bara går en vanlig rastningsrunda så kissar & bajsar hon 1 gång, men om vi tar en lång promenad på 3 timmar så blir det fler gånger.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Okeej
Eftersom jag fick hem Nemo idag så vet jag inte med honom..
Men Detso bajsade 3ggr om dan. Hur många/långa promenader vi än gick så var det 3ggr, om han inte var lös i magen förståss…
Ca 3 gånger på en dag, har hänt att hon bajsat mer om hon fått grisöra..
Samma med min hund….3 ggr är det normala om han har ätit normalt vill säga….mindre mat mindre ggr bajs…..

Shelby bajsar aldrig mer än tre gånger per dag. Urkel däremot kan bajsa uppemot 5 gånger.

Tre gånger även här. Ska vara nåt speciellt om det är mer el mindre.
Silver bajsar sällan mer än 2 gånger om dagen hur mycket han än är ute. Det har han gjort sen han var 8 veckor
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
mina bajsar 2 ggr om dagen….blir det längre prommisar så gör dom det,men då rensar dom analsäckarna på en gång,så det kommer inte mycket men luktar desto värre

Ca 2 ggr / dag, morgon och kväll. Däremot flera gånger men mindre mängd under extra långa promender men det är nog som #8 skriver att de tömmer analsäckarna för det lite och luktar rejält illa.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
3-4 gånger för hon får mat 3-4 gånger/dag =)
#10 Oj! Så ofta? Varför får hon mat så ofta??
morgon, i stallet, ibland eftermiddag och sen kväll. hon får små mängder för så gjorde uppfödaren, och min vetrinär tyckte att jag kunde ge henne lite men ofta eftersom hon är så aktiv =)
Hm.. jasså okej