Volontär på SOS-animals
Nu har jag skrivit en intresseanmälan om att få vara volontär i Malaga på SOS-animals =D Önska mig lycka till!
SOS-animals är i stort behov av vår hjälp just nu, gå in och läs vad som håller på att hända, det är akut behov av foster/jourhem. Hela centret måste kanske flyttas på!

Lycka till, berätta gärna hur det går
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hur har det gått, har du fått något svar?
_**/Mvh Anne

Ja, pernilla skrev till mig och berättade hur glad hon var över att få en volontär i vinter, uppenbarligen är det inte så populärt att åka dit när det är kallt, kan förstå dem! Men för mig gör det ingenting.
Hon skickade med lite mer exakt info och jag skulle skriva tillbaka om jag fortfarande var intresserad och såklart var jag det, skrev att jag kunde när som helst efter den 24 november (fyller 20 då och man måste vara över 20) och det har hon inte svarat på. Får se vad hon säger :)

#3 vad kul =) Du får mer än gärna uppdatera oss om hur det går =)
_**/Mvh Anne

Vem betalar resan ner och hem.
Hur finansierar du dig hemma med ev. lägenhet, och din egna hund?
Vad får du betalt där nere?
hur länge tänker du vara där borta?
Lycka till!=)

#4 Det ska jag göra =)
#5 -Jag betalar min egen resa dit och hem (inte dyrt, kostar inte mer än ett par tusenlappar).
-Jag kommer att ha hundvakt åt min hund och jag eftersom jag bor sambo kommer hon hålla koll på räkningar osv. Jag kommer självklart ha sparat undan pengar, så att jag har råd med hyran i hemmalägenheten och maten den månaden jag åker. Boende får man gratis därnere (finns bostäder på hundgården) men mat betalar man själv.
-Man får ingen ersättning
-Jag tänker vara där i 2, högst 3 veckor
Tack så mycket!!
Elega; jättekul att du ska åka som volontär :) Hade gärna gjort det själv om jag kunnat!
Hoppas du får trevligt :)

Lycka till !=) OCh et låter välldigt intressant, minne för livet! =)

Hur har det gått?
_**/Mvh Anne
Hade jag bara haft råd att betala hyran här hemma under tiden & mat & annat när man var iväg hade jag också varit ute & volontärat… Men man har ju inte de finansiella förutsättningarna för det, tyvärr… *suck*