Det första jag ser...

Jag förstår att du blir glad. Söt vovve, vilka ögon
himla söt! :)
Tror han har en mycket genomtänkt plan…stirra på matte sådär när hon vaknar och trollbinda henne på en gång så hon ger mycket godis under dagen 
Mycket smart plan ;)
dom ögonen smälter man för som smör i solsken
Sådär gör Detso oxå
Jätte gulligt!

#3 Själv har jag en väldigt morgontrött hund som ligger som en liten boll med huvudet på min axel när min klocka ringer. Ser inga ögon för han sover som skönast då. Det är inte lätt att kliva upp i de lägena. Skulle bara vilja ligga kvar o gosa.
#7 Jag brukar önska att jag hade en morgontrött hund ibland
Nu kan man inte med gott samvete somna om som man vill en del dagar för det står en hund vid sängen och viftar glatt på svansen och ser ut som att hela världen är ett stort äventyr även om klockan bara är 7 på morgon

han är söt lille Aramis, men jag är ganska glad att min hund är mer morgontrött än mig.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#8 Nä det förstår jag att det är svårt att motstå. Själv står jag och trampar med kläderna på när Alfons behagar komma till dörren för att det är dags för morgonpromis

Haha… Så du ser på morgonen???
En annan är ju så morgontrött så jag har inte ens förstått att det är morgon?! Sen har jag en Jycke som är ännu tröttare an vad jag är..
Så jag hinner väcka dotter, fixa kaffe, duscha och skicka iväg dotter till skolan innan Tzar behagar att titta fram och vända för att gå in och lägga sig igen så man blir nästan tvungen att dra ut honom på morgonen.. 
Så hans ögon har jag aldrig sett på morgonen.. typ 1,5-2 timmar efter jag vaknat då kan ha reagera och börja fundera på att gå upp och ut.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Är det bara min hund som inte förstår det där med att sova länge på morgon?? 
12,haha troligtvis för både spike och snodden kör in huvet under kudden ett par timmar till och snusar vidare,trots att grabbarna brukar morron pussa på dem

Mysigt att vakna med dessa ögon på sängkanten. Min hund är morgontrött & sedan ligger han oftast under mitt täcke nere vid mina fötter/ben hela nätterna, Så jag har gott om tid till att duscha & fixa i ordning mig innan det är dax för morgonprommisen.. Det är skönt med en morgontrött hund..
Måste ta ett snack med honom märker jag, förklara för honom att hundar visst kan vara trött på morgonen :P

Så söt han är!!!
Mina hundar ligger tills jag kliver upp å då spelar det ingen roll vad klockan är. Mitt i veckan kliver min sambo upp först, men då lyfter vovvarna knappt upp ögat, det är bara matte som gäller!