här är lilla jag dårå..
Tjingrlingen…
Jag är en matte,mamma,dotter,syster,moster,kusin,vän,och människa med 4 blandishundar.
Jag har växt upp med hund,när jag kom hem från BB fanns där en valp på 6 månader,hon och jag blev ett tidigit,tidigt.När hon gick bort slutade jag att prata i 1,5 år.
Sen har det funnits hund hemma hos mig som liten hela tiden.
Flyttade hemmifrån TIDIGT…och min dåvarande pojkväns föräldrar hade en BC tik på 6 mån.Dom tog väl inte hand om henne som sig bör,tyvärr.Så jag badade,borstade,klippte klor,köpte foder,avmaskade osv osv henne.Hon var fullkomligt gudomlig.Och när jag sen går hem bryter sig hunden ut varje kväll och springer hem till mig.(Vi bodde långt ifrån varandara),hoppade på dörrhandtaget och skäller högt.Varje kväll i 3 månaders tid.Dom gav henne till mig sen,hon vill ju ändå inte vara här sa dom.Min första egna hund,men hon valde mig!!
Sen fortsatte det med en doberman tik,underbar…å en schäfer som var totalt galen pga av misshandel…
Sen fick jag barn…en paus i hundlivet för mig ;(
Sen räddade jag en schäfervalp från en galen alkholiserad man…Men jaa…han fick vi ta bort när han var 1 år cirka..Då hade han överfallit och huggt X antal personer som försökte komma hem till oss.Detta efter miljoners vettbesök,miljoners social träning,osv osv.Men det gick bara inte..Han var så mentalt sjuk.
Sen kom min Tuva BC/flatte…Underbara Tuva..ingen är som du..
Sen kom Ozzy…Lill-pysen..men ack så underbar,trygg,å ja…superbäst…
Ozzys son…Ice…perfekt storlek,håranlag,söt som socker..en aningen nervig…känns som det är tollaren i honom som "spökar" lite.
Sist och faktiskt MINST…Mini…omplacerad hos oss då matte ej kunde ha henne kvar.
Förutom hundarna finns här 3 katter,ett gäng marsvin och 3 människor…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Vilken trevlig presentation….välkommen och hoppas du ska trivas hos oss
.
MVH
Lena medis på bif

Tack för en ordentlig presentation, alltid trevligt att få lite info om dem man "pratar" med på nätet.
Välkommen hit och hoppas att du trivs!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

tackar…tackar…det ser fint och bra,trevligt och härligt ut här tycker jag..många fina hundar med sina familjer!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Även jag vill säga hej och välkommen. Hoppas du kommer att trivas lika bra som jag gör