Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 749 ggr
Kickilu
0

Middagsgäst

Vi hade en middagsgäst i helgen och jag blev så glad - i stället för att ha med sig en blomma så fick vi en fin bok om hundar och deras kroppsspråk. Jättespännande. Jag kan inte så mycket om det. Var så passande eftersom jag ska på kurs på lördag ang hundmöten. (Gästen vet att Alfons blev överfallen härom veckan och att jag då blev himla rädd)Jag har nu bara hunnit börja i boken men förstår hur viktigt det är att uppfatta hundens signaler rätt. Kan ta ett ex - när hunden drar bak öronen lite så har jag trott att de är rädda/arga men de visar då att de är vänligt inställda stod det Obestämd . Här ska det läsas Glad

Blandisfantast
0

Vilken trevlig pressent av gästen! Hoppas du får mkt glädje av boken! Lite nyfiken, vad heter boken?

Kickilu
0

#1Bra fråga. Jag vet att den är skriven av Memea Mohlin. Ska titta efter när jag kommer hem. Ja det är så kul när man verkligen får nåt man har nytta av.

spikes
0

2,jag är med nyfiken vad hette den och vem skrev den?Flört….kan rekomendera dig Anders Hallgrens böcker o hundar finns nog på bibblan om man inte vill köpa demGlad,han är lättläst och rolig att läsa eftersom han är så logisk i mångt och mycket,man får många "aha" upplevelser av honom.

Kickilu
0

# 3 Kollar upp det. Har faktiskt en del böcker av honom också. Var på en föreläsning med honom förra våren. Helt suverän Glad

spikes
0

4, ja hans föreläsningar är kanon……nästan som man känner många ggr,"men varför har jag inte tänkt på detta själv"Skrattande,Jag har nog alla hans böcker tror jag….möjligen att någon fattasFlört

rulda
0

#0 vilken härligt present. :)

Blandisfantast
0

Jag har oxå många av Anders Hagrens böcker och jag kan bara hålla med att dom är kanonbra!

Kickilu
0

Boken heter Se vad jag säger - om hundarnas språk. Kan avslöja att middagsgästen är fotografen till alla bilder i boken så det var lite extra roligt.