Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 719 ggr
spikes
0

Godkväll alla glada!

Nu känns det som våren är härGlad,dock är det fortfarande rätt kallt…men solen var framme hela dagen.

Med andra ord är matte vintertrött och vovvsen gör allt för att leta snöfläckar som är kvar på backen, tyvärr är det ju både grus och lera under…så det blir till att vänta med champoneringen till det har torkat uppFlört.

Ha en fin kväll allesammans!

Lena och vovvsen

sagalisa
0

Ja visst är det underbart med sol hela dagen=) Både jag och hundarna har vårkänslor så det gnistrar om det! Hoppas det fina vädret håller i sig lite nu och inte ger bakslag direkt….

spikes
0

Ja det behövs verkligenGlad,det var så perfekt också för jag fick ett mindre roligt samtal från min läkare idag….så solen gjorde verkligen sittFlört

AnnL
0

# 2 Hoppas det inte var allt för allvarligt från din läkare.Rynkar på näsan Men visst gör solen sitt till. Om man är lite ur gänger blir det mycket lättare med lite sol och värme.

Varit ute med Silver i skogen 2 timmar idag. Hade kaffekorg med, satt vid en stubbe och solade medans Silver lekte runt mig. Det är första våren jag har honom, vilket sällskap det är ute i naturen.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

3,ett diskbråck i nacken..har ett redan som jag opererat 3 ggr i länden…men det ordnar sig det medFlört.

men visst är de det bästa sällskap en människa kan haKyss

rulda
0

Här har vädret lite underligheter framför sig.
Världens vackraste soluppgång vid 6tiden i morse. Sen så sken solen, sen blev det mulet, sen snöade det, sen blev det solsken.
Nu sitter jag med ballkongdörren öppen. Vist är det lite kyligt men solen skiner och luften känns så ren (trots att man bor granne med en flygplats)

Spikes låter inte roligt alls med din nacke :( måste göra ont. Men jag hoppas att det blir bättre!