Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 1002 ggr
spikes
0

OT: VÄLKOMMEN HEM ANNE N.

Hoppas du har haft det fint hos syrranGlad, men du ska veta att du är efterlängtad här…….som Medarbetare så kan jag inte göra annat än säga grattis!! du är en suverän sajtvärdFlört.

Kram

Lena Spike o Snodd

AnneN
0

Tack Lena Skrattande

Skönt att vara hemma med mina älsklingar (sambon & djuren) men all denna jädra snö kan jag gärna slippa! Skrikandes

Har en hel del att läsa igenom på alla forumen nu efter att ha vart borta 2 veckor, men om en eller 2 dagar bör jag vara ikapp.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

Välkommen tillbaka och jag hoppas du haft det skönt!

Zabelle   

Kickilu
0

Härligt att du är tillbaka igenGlad

AnneN
0

#2 Tackar. Jo jag har haft det riktigt härligt där nere i den snöfria södern Skrattande

#3 Tack, härligt att vara tillbaka också.

_**/Mvh Anne

rulda
0

Det var på tiden ;)

Hoppas att du har haft en härlig semester och att du känner dig pigg och utvilad :)

Ziggi
0

Vad kul att du är tillbaka!:)

Freke
0

Välkommen hem och tillbaka..

Hmm.. snöfritt?? hmm is, regn och rusk om vart annat!! Ibland undrar man varför.. i torsdags natt kl 01:15 koltrasten som sjunger för full hals? Finns det någon logik i detta land?! Blir bara matt…. Jag vill ha lite sol, såg bra ut i förmiddags men nu när man snart slutar så är det…. Som vanligt mulet

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

AnnL
0

Välkommen tillbak Anne. Håller med, denna sajt är inget utan dig.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

Tack alla, jag kan ärligt säga att jag saknat er massor! Just nu är jag lite trött men det beror på att jag varit uppe sedan halv 5 imorse eftersom jag åkte med syrrans sambo upp också och han kör lastbil och vi skulle åka prick kl 5 från övernattningsplatsen.

Men i övrigt så känner jag att jag trots min förkylning fått nya krafter och inspiration i livet så jag är tillbaka med full styrka igen Glad

_**/Mvh Anne

Ziggi
0

har du dragit på dig en förkylning i snöfria södern?Obestämd Håller med Freke, finns ingen logik i detta landFlört

Skämt å sido, krya på dig AnneN!

AnneN
0

#10 jepp kunde inte låtabli att gosa med min 4-årige systerson som var superförkyld och då blev jag smittad.

_**/Mvh Anne

Ziggi
0

#11 Jaha då förstår jag:) Krya på dig!