Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettagility-freestyle-rallylydnad-frisbee
Läst 1064 ggr
SparklingTindra
0

Agilitykombinationer

Är det någon som vet en bra hemsida där man kan kolla bra ganska korta hinderkombinationer för nybörjarhundar? Eller så kanske ni rent av kan någon bra kombination själva som ni vill dela med er av? Behöver lite inspiration..

Blandisfantast
0

Jag kan rekomendera at du kikar på agilityforum.se där kanske du kan hitta någo bra tips.

SparklingTindra
0

Är medlem och har redan varit där och hittade ingenting.. =(

Blandisfantast
0

Jaha, det var ju synd! Vad är det du är ute efter egentligen? Tänk att jag kanske kunde komma med tips bara jag vet vad det är du söker!Flört

spikes
0

Det är ju frågan om vilka hinder du har att tillgå….man kan ju köpa en lektunnel för barn på ikea för 99 kr,och kanske lägga den mellan exempelvis några stenar…eller om man har pallbockar som är stadiga….

igår hade jag en Agility stund med snodd i skogen, och där får han en bana som löper såhär…..hopp (på sten)…klattra på nedfallen tall,hopp igen…krypunder en annan nedfallen tall,ligg på ett speciellt ställe i mossen och på slutat är det klättra uppför en över 2m stupanade stenbumling och godis då han e klar…

SparklingTindra
0

Detta ska tränas på en riktig agilityplan så alla hinder finns att tillgå. Men inte så många hinder, kanske 4-5 som mest.

En kombination som ska kunna vara bra för en nybörjarhund. Inte så värst mkt handling alltså

spikes
0

5,men vilka utav hindren har du att tillgå där då?

SparklingTindra
0

#6 Vart då? =P På agilityplanen? Alla hinder.