Hundcoatchen is back!
Den 9 mars sätter han i gång igen.
Hundcoatchen med Fredrik Steen.
Jag kommer att se det! 
Få se om jag tittar på det, förra säsongen missa jag nästan varje pogram. Kanske har bättre tur nu då? Men det är alltid kul att se hundpogram. Hm , har man tur kanske de har förlängt pogram tiden lite?

Jag ska också se, såg för få avsnitt förra vändan men det jag såg var inte i min smak helt och hållet…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Weeeeeeeeeeeeee
**MVH Cerrolyn

Sen för mig som inte är så insatt och inte har den blekaste om vem denna person är kanske skulle kunna få en liten kort förklaring till vad det handlar om ?
*gömmer mig lite försynt*
// Liinda

#5 står lite om det i denna tråd
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

okej tack ska läsa.
*tittar fram igen*
// Liinda

Jag kommer då inte sitta på första parkett…

Ja… tyvärr…
Ska dock bli kul att se hur många gånger han blir biten i denna omgång..
Jag tippar på minst en gång i vart annat avsnitt!!
så om han har tio avsnitt så tror jag att minst 4st hundar biter honom..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Det är lite annorlunda denna gång. Några förändringar är tydligen gjorda, vet inte vad.
#10 man kan ju hålla tummarna på att det är pogrammtiden…
Jag tittar om jag hinner,men enbart av samma orsak som Freke,gillar absolut inte människan alls….

Jag ska titta, dock inte när det är premiär då jag är upptagen med annat!
Jag hade tänkt hiva ut tv:n innan dess, så jag slipper iaf se honom.
≧◔◡◔≦
14,ja man kan ju fundera på varför man betalar tv lisensen…..men tv 4 fakta är en bra kanal

Min flickvän kommer nog att se till så vi blir tvugna att köpa en ny burk.. tror att hon kommer att skjuta sönder tvn.. när han börjar med sitt Gosande och sit, ryck sitt då.. ryck ryck sen biter hunden och han undrar varför?!
Hälsn. Freke

Hm undran hur kan man märka av om en hund inte "gillar" en person via deras reaktion på tv? Är det personen de inte gillar, ljuden, bilden…det kan ju inte vara doften..

#17 ?? förstår inte riktigt hur du menar?
Men att en hund inte gillar den som håller i den ser DU ganska omgående på hur hunden ställer sig till handerandet av den..
Sen om du går till hunden, så reagerar våran hund på ljuden i tvn, som vi knappast hör men han reagerar även på personers rörelser på tvn..
och likadant ute på stan, han är lika mycket synjägare som han är ljud och lukt..
Då den blandningen vi har använder sig inte fullt så mycket av lukt, utom vid jagandet av tikar.. 
Människor tar han på rörelse scheman… då han reagerar på vissa som man själv kanppt ser(även när vinden inte ligger på)
Hälsn. Freke
har som sagt inget imot han… orka störa sig på sånt man ser på tven… alla har väl sina egna metoder annatar jag. såg i och för sig inte första säsongen. men de första avsittet den här gångne tyckte jag vart bra! jobbade mycket ägaren och vissade bra hur de skull göra.

#18 Jag tror inte hundar kan uppfatta saker på TV som vi gör, alltså de ser inte en människa pga av att doften saknas men de hör ljuden som kan verka bekanta. Alltså enligt mig kan knappast din hund reagera speciellt på vad han gör (synintryck) utan mer på ljuden som kommer ur tvn. Och alla hundar använder näsan mer än vad vi människor gör, så även om de inte tydligt nosa efter något så kan de fortfarande uppfatta en människa utan att se den via doften..men det är bara min åsikt..

#20 ja det är din åsikt.. det finns i hund världen ett antal förutseenden genom olika intryck som tidigare skrivits..
Där du har de 3 stora.. i och för hunden..
Lukt
Syn
Hörsel
Vilket resulterat i att vissa raser är mer syn-jägare än andra och vissa har ett starkare luktsinne och vissa går enbart på hörsel..
Men det är ju vara min åsikt och resterande etologers?!
Hälsn. Freke