Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvarning-för-oseriösa-personer-i-hundvärlden
Läst 1721 ggr
spikes
0

så är hon igång igen....

Vill ni veta vem och vill ni ha länken så pm,a,hon är den mest notoriska bedrägeri bundna hund handlare i Sverige hon har även suttit i fängelse för det.

Ju flera som vet det ju flera kan få stopp på det….

Själv skrev jag och ifrågasatte hennes riktiga namn i hennes gb, jag ifrågasatte även om hon inte redan har tagit för stort antal kullar på en del tikar….

Var nyss in och tittade och hon har som med så många andra,spärrat mig från sin GB, och tror att hon kan komma undan med det.

Jag har kontaktat baksidan för deras Gb funkar inte och hoppas dom lägger in länken till hennes hemmis där,och att dom får sin Gb att funka igen.

MVH

Lena

fettmedkevlar
0

Är det våran lilla P.S?

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

spikes
0

1,får ju inte skriva namn härFlört…hör av dig om du vill ha länkenSkrattande

fettmedkevlar
0

Du får gärna PMa mig den ;)

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

silvery
0

jag vill också ha ett PM

spikes
0

Vill ni veta så pm,a mig risken är stor att jag missar nått inlägg här annars…det är även lättare så för mig….

MVh

Lena medis

silvery
0

hur gör man för att skicka pm *skäms*

spikes
0

neje skäms inte det är inte så lätt alla ggrGlad…tryck på min snodden ovan så kommer du in på min sida,och där trycker du på kontakta mig…så kommer det upp en ruta du skriver i och skicka iväg…blir som ett mail…Flört

silvery
0

tror jag lyckades hehe duktigt av mig *stolt*

spikes
0

8,jepp det gjorde duSkrattande

rulda
0

Jag kan väll bara gissa vem det är. Ska den personen aldrig sluta?

Ledin
0

vet ni vart denna person bor eftersom vi kollar efter hund så kickar vi lite o såna här vill jag inte sponsra ett dygg. är det större variant så är det inget jag letar efter vi kollar efter liten ras/blandras :) ingen ras inbokad med än men en som avlar sönder sina hundar nää inte vill man köpa av en sån uppfödare.

silvery
0

nässjö och hon sysslar med blandisar be TS om länken =) och sen sök på gårdens namn på google får du veta aaaallt och lite till ;)

Ledin
0

okey. då vill jag gärna ha ett PM jag med löve google Flört

silvery
0

hihi google äger =) tror inte jag skulle överleva utan det :P skriv ett pm till TS så får du ett tillbaka =)

spikes
0

puttFlört