Bilder hundspråk
Ofta har man en del bilder som ligger som man fångat under bus och annat med en annan hund…
Skulle vara kul om man kunde göra en tråd med bilder på olika beteenden hos dem,och kanske en liten beskrivning till.
Jag börjar med 3 bilder där Snodden leker med sin bästa kompis Kitara varghund,dom var kanon kompisar ända tills en dagen hon gick bort….
Här åker Snodden i backen med ett redigt sving,men upp igen sade Snodden jag ger mig inte haha
Haha vilka talande bilder
,jadu det var en liiiten pinne

Haha vilken go bild
Härliga bilder rulda

Åhh varghundar är ju för underbara, jag älskar dessa härliga hundar…) Härliga bilder..
Min whippet Benji uppskattade inte alltid att leka med våran varghund Bruno, Bruno var rätt så burdus & bufflig, han ville gärna tacklas och det gillar inte Benji..:)
13,ja jag gillar den rasen också…och faktum är att Snodden är väldigt tuff i att ta för sig och i tacklingar,tack vara att han fick vara med henne flera ggr i veckan de 4 första åren
.
14,15,16 så härliga bilder 
18,vad goa busar…den tredje ser ut att tycka att vad sjutton håller ni på med???
# 18 Det är mamman till dom båda, tycker dom är för jobbiga ibland.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
20,ja det syns haha

Vilka härliga bilder ni får till. Jag ska ta med kameran som alltid även denna helg men det brukar liksom inte bli mer än så