Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettklicker-träning-trix
Läst 1613 ggr
Susan-J
0

Hundsim.! =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan..

Igår va jag och Albin och badade på ett jätte bra hundsim som vi tyckte om och vi ska tillbaka dit fredagen den 20 kl 17. Ni som inte har simmat med era hundar kan ju kolla in videon från igår så får ni se hur det går till. Verkligen rekomenderad träning med hundar som har höftfel, överviktiga eller har svaga muskulaturer samt kontitionsträning. Kolla gärna in den vi va hos ligger i Bålsta som ligger ungefär 30 min från sthlm och dom heter Mälarens Hundsim & Hälsa, dom har riktigt trevlig lokal.

P.s Visste inte vart jag skulle lägga detta inlägg. D.s

Zebben
0

Jag simmar mina hundar också. Men på ett annat hundsim. Tycker det är en mkt bra träning för dem, men dock ska man konsultera en rehabkunnig först. Det finns alternativ till simträningen som heter Treadmill och fungerar som så att hunden går på ett rullband som är under vatten. Detta kan vara mkt bättre för vissa hundar beroende på vilka problem de har.

Men visst är det kul!  å dyrt. Tungan ute

spikes
0

Hallå där vilken härlig filmSkrattande,det märks att ni har rätt hjälp och har kul ihopSkrattande

Susan-J
0

#1 Ja det är jätte kul och bra träning men som sagt dyrt i längden men värt varenda öre.

#2 Tack så mycket. Albin gillade inte det direkt i början men sen gick det bättre.

Blandisfantast
0

Jag simmade med min Teddy oxå ett par gånger för några år sedan å det var kul!

Tyvär har jag inte haft råd till det nu när jag är arbetslös.

Susan-J
0

#4 Detta ställe som vi simmar är faktisk relativt billig tycker jag. Och det är stor och ljust samt rätt hjälp.

Jag va tvungen att leta billigt ställe och då hittade jag detta och är ju väldigt nöjd är ju också arbetslös och inte så pass mycket att röra sig på i månaden men det ända jag får göra för att ha råd är att verkligen försöka sluta röka. ;)

Gå gärna in på deras hemsida och titta

http://www.hundhalsa.se/hemsida/default.aspx