Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 634 ggr
rulda
0

Tusse och Bella - Bildbomb

Har en hundflicka här hemma vid namn Bella. En tokkelig tjej som är så söt så söt. Men ibland kan även hon bli ett monster. Hon och Tusse har skitroligt tillsamans. Just nu ligger dom och sover på mina fötter efter en lång brottningsmatch i hundsängen.

Bella som monster

Vi är så farliga

Hahaha kickla mig inte på huvudet

I got you babe

Du mosar mig!!!

Kan jag få en puss?

[Vargnatt-]
0

Vilka härliga bilder Skrattande

sagalisa
0

Haha, stillbilder när hundar busar kan se våldsamma ut ibland=)

Ledin
0

haha så fina bilder på glada galningar :D

rulda
0

#1 tack :)
#2 tack jag vet, det såg så roligt ut live men när jag kollar på bilderna så ser det ut som om dom dödar varandra…
#3 haha så sant så sant. Galningar e va dom är :)

Kickilu
0

Vilken underbar bildserieTungan ute

Ziggi
0

Vilka roliga bilder^^ tyckte specielt om nr 3, det ser verkligen ut som om Bella kittlar Tusse^^

rulda
0

#5 tack :)
#6 vist gör det? Jag tänkte inte på det själv förrns min sambon lillasyster sa det. Men det är ett klockrent skratt

Nu har Bella åkt hem och Tusse tycker att det är supertrist. Katterna är däremot glada :)

spikes
0

åhhh vad härliga bilderSkrattande,dom ser ut att ha kul ihop….och det är som dom säger om collien….dom ser så snälla ut men då har dom inte sett den fula sidan av dem, dom är mycke lika vargarna när tänderna blottas, tur att det aldrig är på allvarSkrattande

rulda
0

#8 så sant så sant. Tycker att dom ser helt bedårande snälla ut. Speciellt när dom tigger mat ;)
Skulle inte vilja möta en ilsken Bella ute i ett mörkt hörn, hon kan se riktigt läskig ut

spikes
0

9,ja det är jag duktig på men det lyckas inte särskilt länge,för då blir man förpassad till sängläge//SnoddenSkrattande

rulda
0

#10 meh vilken elak matte du har.
Min är så mesig och ger alltid katterna mat när dom tigger och då brukar jag få lite av bara farten. Fast det är nästan inge kul längre, jag behöver inte ens tigga //Tusse Skäms