Planer med hunden i helgen.
Ungarna försvinner till sin farmor och farfar nu till helgen tillsammans med Railey (Zippy är hos kusinerna och vallar får) och äntligen ska jag och karln ta den där efterlängtade Haijking turen i skogen och vi drar givetvis med Ludde.
Kommer vara ute en hel dag med picknick säck i iskallt snöväder samt en terrmos med varmdryck. Vi ska dra igenom skogen, över stockar och sten med Ludde och igenom denna oundvikliga snö. Kameran följer med nu när jag hittat den i min sons legolåda
.
Jag har velat ta denna haijk i 1 år men vi har aldrig hunnit och nu när vi har en hund som verkligen kräver motion och som trivs bäst i skogsmarker kom karln med idén om att vi nu ska göra det. Allt pga Ludde - har honom att tacka det för
.
Ludde kommer vara helt slut när vi väl kommer tillbaka hem men han kommer verkligen ha fått den motion som han vill ha. Detta kommer förmodligen utföras på Lördag. Söndag blir vilodag och Måndag ska Ludde vaccineras.
Ser verkligen fram emot att få göra detta till slut och får se om jag får ihop några fina bilder på Ludde när han drar sig över berg, stock och sten.
Var tvungen att skriva av min glädje. 
Vad mysigt lova att bomba med bilder sedan, och framförallt ha en skööön tur i skogen
#1 Det ska jag lova men nu har min man börjat tveka för det har kommit ytterligare snö här och storm är på väg.
Om inte annat så får vi släppa honom lös på gården och ta bilder på det istället men det är ju haijking jag vill ha.
Förbannade oväder
.
Får se hur vädret är imorn.
2,hoppas du får tur med vädret,många ggr har ju allt slagit fel…så håll tummarna
Oh det låter helt underbart. Jag ska hålla tummarna för att vädergudarna är på din sida!