Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 1174 ggr
AnneN
0

OT Jag försvinner

Nej nej nej inte för alltid, så lätt slipper ni mig inte Tungan ute

Men på tisdagmorgon åker jag ner till min syster och kommer att vara borta i ca 2 veckor.

Vet inte hur det ser ut med möjligheter att kika in på iFokus hos dem så därför har jag även meddelat mina underbara Medarbetare om min frånvaro.

Om det under den tid jag är borta skulle uppstå några problem eller frågor i övrigt så kan ni kontakta någon av mina Medarbetare.

Har ni frågor eller problem som rör iFokus i allmänhet (felmeddelanden, saker som inte fungerar, osv) så kan ni vända er till http://support.ifokus.se/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ziggi
0

Klart du måste kunna kika in på iFokus, du får stiga upp mitt i natten och sno datan;)

Nej men ha det så roligt hos din syster:)

AnneN
0

#1 haha att få plats vid datorn är nog minsta problemet, men jag vet inte hur bra deras dator och internet funkar, men kan jag så kommer jag att försöka kika in nån gång iallafall Glad

_**/Mvh Anne

Kickilu
0

Kommer att sakna dig - två hela veckor, det känns länge. Ha det så bra hos din syster så är du varmt välkommen tillbaka sedan. Kram Kyss

AnneN
0

#3 tack, jag kommer att sakna iFokus och speciellt Blandrashundar, men det ska bli skönt att komma hemifrån lite och jag kommer att packa en massa hundtidningar med artiklar så jag kommer nog att ha en del nya artikelidéer då jag kommer hem Glad

_**/Mvh Anne

spikes
0

4, ha en härlig tid hos syrran,den är du värdFlört.

kram

Lena

AnneN
0

Tack Lena Glad

_**/Mvh Anne

rulda
0

Två veckor? Tycker du inte att du överdriver lite nu? Två dagar kanske vi klarar oss utan dig ;)

Du får ha det så toppen jättebra hos systern din. Koppla av och glöm bort alla tankar på datorer!

AnneN
0

#7 jo två veckor känns länge men eftersom jag åker med syrrans sambo som kör lastbil så hade jag att välja på att vara där ett tag eller bara vara där 2 dagar

_**/Mvh Anne

AnneN
0

*vinkar*

Nu stänger jag av dotorn för jag ska upp tidigt imorrn, vi ses om 2 veckor!

Ni får ha det så bra tills dess Skrattande

_**/Mvh Anne

spikes
0

9,ha det så sköntFlört