Trevlig sajt
Vill bara säga att jag tycker denna sajt är himla trevlig. Har blivit lite som ett gift. Måste bara gå in och läsa. Får så mycket bra tips och ideer. Såg att det finns sajter för allt möjligt så jag gick in på en annan men tyvärr var det en helt annorlunda atmosfär på den. Jag besöker den inte igen. Det är en trevlig attityd här. Man känner sig välkommen och att det är ok att ställa frågor. Det som är självklart för andra kanske inte är det för mig.
Håller helt med! det är är en helt underbar sajt trevliga männsikor och man känner sig välkommen, det är en underbar sajt helt enkelt!
Tack vad snällt skrivet,och jag får hålla med verkligen.
Det beror ju på alla trevliga medlemmar vi har härinne,och alla goa Medarbetare ochinte minst sajtvärden som alltid finns till hands….
KRAM! på er alla…
Lena medis på Bif

Jag blir lika glad och varm i själen då jag får se att ni medlemmar trivs här och att det är en så trevlig stämning som det faktiskt mot alla odds har lyckats bli på denna sajt gör mig lycklig.
Det är alla medlemmar tillsammans som gör att sajten är som den är och vi har nog haft turen att få hit alla trevliga hundmänniskor 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag håller med, just på blandrashundar är det en go stämning
Håller också med. Har också varit inne på olika sajter bara hugg och slag, tills jag av en tillfällighet hamna på denna sajt. Har för mig också blivit ett gift, måste in och kolla varje dag. Trevliga människor som ger tipps, råd och tröst om det behövs. Sen upplever jag att kommer det in någon ny som använder fel språk blir det påtalat omgående av någon på sajten.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

#5 om du med fel språk menar någon som är otrevlig och bryter mot sajtens Skrivregler så, ja då är det självklart att de får en tillsägelse för vi vill ju inte förstöra den goda ton vi har här på sajten. Visst alla får ha olika åsikter och allas åsikter är välkomna, så länge man kan hålla en trevlig ton ändå inte alla tycker lika. 
_**/Mvh Anne
# 6 Precis vad jag menade.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tycker också att det är en väldigt trevlig sajt. Hittade denna i okt /sep då min tik blev dräktig och har bara fått positiv respons och tips från er alla. Rekommenderar den för alla som vill höra på.
Tack för er insats att få oss att känna sig välkomna.
Ja, vad gjorde vi på all ledig tid innan vi hittade hit? Det är verkligen en trevlig sajt där man känner att inga frågor är för dumma att ställa. Det känns som man har fått ett helt gäng nya trevliga vänner här, som alla har samma intresse.
Zabelle

Va härligt att det är så många som uttrycker precis det jag känner för denna sajt.
#6 Det är nog just för att ni tillrättavisar och påminner om attityder som gör att det förblir så trevligt.
Känner som #9 att man har fått så mycket trevliga människor i sitt "umgänge".
Kramar till er alla

Jag blir så otroligt glad av att få höra att ni trivs här.
Känns som att jag fått lika många nya vänner som det kommit nya medlemmar till sajten sedan den startade, alla är hundintresserade och trevliga att surra med.
_**/Mvh Anne