iFokus-poäng
När jag loggar in så står det nåt om mina iFokus-poäng… vad ska jag använda dem till??
ingenting.
det visar bara hur aktiv du är med inlägg, blider och sånt
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

precis som #1 säger så visar iFokus poängen bara hur aktiv man varit med att skriva inlägg, kommentarer, blogginlägg, kommentera andras blogginlägg, skriva i gästböcker (har för mig att det också räknas), kommentera i fotoalbum och lägga upp bilder i sitt eget fotoalbum.
Efter ett visst antal poäng så får man en ny sten, för att få mer info om iFokus poängen så kan du läsa en del om det inne på http://support.ifokus.se/ och klicka på den stora stenen högst uppe till höger.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
verkar få minuspoäng ibland :P

jag får oxå minus ibland:S

Poängen är färskvara så de poäng ni fick tex förra veckan försvinner allt eftersom så för att hålla upp poängen får man lov att vara aktiv också 
Om det däremot är så att de helt plötsligt försvinner en massa poäng fastän ni skriver så beror det på att iFokus ligger på flera servrar och ibland kan det ta lite tid innan alla servrarna uppdaterats och därför kan det se ut som att det helt plötsligt försvinner poäng, men ni kan vara lugna för de finns kvar ändå. Förutsatt att ni är aktiva förståss.
_**/Mvh Anne
Vad bra nu fick jag också veta vad de betydde! :)

Okej det låter bra :D

Tack för svaren. Men jag lockas inte av något poäng-race. Hur som helst, de där juvelerna glittrar ju inte ens! Och sen får man inte veta exakt vad man får poäng för och hur mycke…
Ville bara veta i största allmänhet vad det var för nåt.

nee något race ska det väl inte behöva blir, men visst det finns säkert dom som skriver hur mycket inslägg som helst bara för att få poäng!
Jag har olika många på olika "sidor".
Här har jag 46 medan jag har 41 på Norskskogkatt

#10 läs #5
_**/Mvh Anne
#11 Tack! Nu är det lika på alla "Mina"sidor.