Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundar-i-media
Läst 655 ggr
spikes
0

Stackars hund och ägare...

empan-hampus
0

Ja.. ush förstår inte hur man kan göra något sånt.. Hoppas han kommer komma tillbax till sin ägare.

RussinKeps
0

Ännu en påminnelse om att inte lämna din hund i bilen…

Fast nog verkar det grymt, allt.

Freke
0

Vad är det för människa?? Hur tänkte man då? På ett sätt hoppas jag att hon inte får tillbaka hunden… Har man inte mer eller högre tankar om någon som man borde se som värdefullt  så ska man kanske inte ha det.

Samtidigt som jag tycker synd om hunden, som kan komma till ett hem där den inte har det bra, eller så kommer den till ett hem där den får det bättre än det den hade…

Sorry för min okänsla för sentimentalitet.. men dumhet är inget som man bör uppvigla och jag tycker det var fruktansvärt dumt av ägaren att inte låsa bilen! Varför lämnade hon inte nycklarna i bilen oxå? eller var den vär mer än vad hunden var för henne???

Dumt, dumt nästan dummast

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

AnneN
0

Hoppas iaf att hunden är oskadd, visst var det väldigt dumt att lämna hunden i en olåst bil men förhoppningsvis så har ägaren lärt sig något av det.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Håller med dig där Anne…och samtidigt ska man väl för fasiken inte gå in i en bil som inte tillhör en själv heller…..jag har då empati för ägaren,samtidigt som jag kan se att ägaren säkert lärt sig en läxa….själv har jag lämnat bilen olåst med Snodden och Spike i när jag sprungit in på macken för att handla cigg eller nått men har bilen under uppsikt,så även jag kände att jag fick en tankenöt därFlört

Gullan402
0

Hoppas hunden kommer tillbaka!!! Jag har vid ett flertal tillfällen lämnat Findus i bilen då jag tankat och sen ska betala. Även lämnat barnen faktiskt.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!