Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: dagens-ros
Läst 1352 ggr
Playja
0

Dagens ros till er alla!

Vill bara tacka för en super bra sajt och alla tips och bra råd som finns här inne. Glad

"Blev med valp" i lördags då min gubbe kom hem med en 10 veckors Pudel/Powder Puff hane som överaskning. Har dock haft några hundar innan genom åren, men aldrig en liten "valpis". Det blev en ny upplevelse och man blev nästan lite som en småbarnsmorsa igen  *s*.  Så här inne har jag läst och läser så fort jag undrar om något. Internet  e fantastiskt!  Glad

AnneN
0

Vad kul att du gillar sajten Glad och grattis till att ha blivit matte till en liten valp

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Tack! och grattis till vappisenGlad

MVh

Lena Medarbetare på Hif

Johanna
0

åh vilken härlig överraskning! :D

fick en likadan när jag va 10år o hade varit jättesjuk under en lång period.. då kom pappa hem m en liten pudelflicka till mej Skrattande

nu för tiden får man tjata sej till att få köpa hund.. haha.. fast man e vuxen ;)

men jag har ju lyckats 2ggr allafall…

Playja
0

Tackar för "grattisarna"!   Glad

Ja.. sambon åkte iväg för att "lördagshandla" hette det och kom hem med den underbart söta valpisen innanför jackan. Jag höll på ramla omkull av häpnad!!  Förvånad 

Visst blev jag glad men vet samtidigt att det är ett stort ansvar man tar på sig under väldigt lång tid och min gubbe har aldrig haft hund utan endast katter och det är en ganska stor skillnad. *s* 

Han blev nog lite ställd på HUR stor skillnad det är. *asg* Det är ju inte bara gullig gull för det händer olyckor som skall torkas upp. (han får "torrkräkning" av bajs)*asg* Och det är en del att tänka på. Men hur som helst förutom att det är lite jobb och nattsömnen är lite rubbad så är det underbart härliga varelser och jäklar vad man får skratta. Det är livskvalité!!

Lägger in en bild (taget med mob,) på vår Ozzy! som oxå tackar för bra sajt då matte inte har 100 koll på läget ibland! Flört

spikes
0

4,men gud så sötKyss

[alena]
0

#4 Guuud, vá söööt!

Grattis till "bebisen"!

Jag blir så avundsjuk, men som sagt var det är både jätte kul och jobbigt.

Man frågar sig ständigt: -När blir den rumsren (Azlan var 10 månader innan han blev det, tydligen vanligt på sånna hundar enligt hon jag köpte honom av)?

MEN….. det roliga och underbara med att ha hund överträffar det jobbiga…

Playja
0

Jag är så stolt.. han har inte bajas en enda gång inne idag!! (hittills)Skrattande "kissat endast  2 ggr!

Jihooo! *själaglad* I måndags hade han pinkat 7 ggr och baja 4 ggr innan klockan var  12.

Vi tar ut han varje gång han vaknar..ätit..lekt, + lite till (rökare som röker ute) Idag är en glädjens dag och vilken kick han ger! Han e så duktig  *stolt matte tack vare era råd här inne*  Glad

AnneN
0

#7 du ska absolut vara en stolt matte, men inte tack vare våra råd utan för att du är villig att ta till dig av de råd som ges Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!