Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgrattis
Läst 655 ggr
[jejjas]
0

Grattis sannie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fredag blev min lilla skrutta 7 månader. tänk va tiden går käns som om det va i går vi va och hämtade henne. Nu är livet fullt av trots och motgångar Tungan ute. men hon är ändå alskad av alla här Flört. Någon som har förslag på något extra gott jag kan ge henne käner mig litte dum när hon inte fick något smaskit i fredags, ska ner å köpa en ny lekak till henne sen.

Jessica

AnneN
0

Grattis Skrattande

Ett gott ben att tugga på eller lite torkad lever brukar vara uppskattat av de flesta hundar Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

empan-hampus
0

Grattis! Skrattande

spikes
0

GrattisFlörtett smarrigt märgben med märg är ju kanongott om man får tro mina vovvsGlad

[jejjas]
0

Jo märgben har hon fått tar typ  20 min för henne att äta upp Flört. Leksaken tog 30 min å döda så den får jag sätta mig å sy Förvånad

Dockan
0

GRATTIS FRÅN OSS.LenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

spikes
0

4,har du prövat ett riktigt under ben av älg?, det tar tid att koma igenom det lovar jagSkrattande

[jejjas]
0

det har jag aldrig provat hmmm får fjäska med grannen han är ute å jagar rätt mycket han kanske har några ben i frysen Obestämd

[alena]
0

Köpte varsin  jätte rolig ekorre på Rusta åt mina vovvar.

De var som att ekorrskinn med fyllning i bara huvudet och pip i svansen… alldeles lagomt slänginga och sladdriga att leka med (och sova med), ingen stoppning direkt att slita sönder dem för + pipen i svansen.

Kanon tyckte voffsingarna!

Sen har Granngården torkad vomburgare som hundarna bara ÄLSKAR, fast dom kostar 6:- styck och är slut på 5röda….så det är lite lyxigt, men ibland ska det ju lyxas till lite och det är ju våra älsklingar värda.