Lekkompis i Karlskrona
Jag och min lilla vovven en pudel/lhasa apso söker en lekkompis i Karlskrona och runt om. Hör gärna av er.
puttar upp min egna tråd :D

Jag bor tyvärr lite för långt ifrån men hoppas att du hittar en lekkompis =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
fortfarande ingen lekkompis till Irma.
finns det ingen i Karlskrona trakten som vill ha en lekkompis
finns det ingen i Karlskrona trakten som vill ha en lekkompis

Du kanske kan testa att fråga på hundar.ifokus också så ökar du chansen att hitta någon i ditt område =)
_**/Mvh Anne
har för mig jag lagt ut där med och på andra forum.Går trögt.

#7 ok, kanske sätta upp en lapp i affären?
_**/Mvh Anne
Jag och mina hundar finns i Ronneby, bor i hus med inhängnad tomt och Tuva-Luva behöver en busig kompis att träffa för "gammel"hunden TOtte är tråååååkig hälsar hon:P
Haha, så tycker min lilla om mina föräldras gamla pudlar som bara suckar när hon kommer på besök. Ronneby är ju nära och bra.
Ja, de s synd om som…*s* Var inne på din hemsida, har inte vi gått i skolan ihop?(gymasiet?) (pinsamt om jag har fel nu haha men du är så lik en tjej som gick i samma klass som mig) jag hoppade ifs av, men pluggade iaf de första 1½ åren innan jag blev sjuk.
haha…japp emma vi gick plugget ihop. Kopplade inte heller först. Haha.
haha neeh jag är lite trögtänkt ibland. Jag visste att jag hade sett dig förut men kom inte på vart..sen nu kom jag på det=)
så de hade ju varit jätte roligt att träffas och låta vovvarna leka. Min lilla fis vill gärna ha en vovve kompis och leka med.
men de tycker jag vi kan göra=)) de dagar jag är ledig har jag inte mkt annat för mig:)
hej, skickade ett pm till dig förresten
har sett de men har mycket o göra just nu får in o jobba åt en kille idag, så e de när man tror man e långledig:P