Ny här
Jag är en glad kvinna av 1975 års modell.
Ursprungligen smålänning från Alvesta/Värnamo. Har tidigare även bott i Landskrona.
Bor nu i Rejmyre med min make Jörgen. I huset bor även våra barn Elin, Joel 2 nymfparakiter och våran Hund Chaboo.
Har alltid funnit djur av någon form under mitt liv. Allt från hamster till häst.
Våran förra hund hette Fanny och var en schäfer. Hon fick vi tyvärr avliva 12år gammal (juli -05) pga. hennes höfter bak börja vara slut och hon fick svår att gå. Men hon kommer alltid finnas i våra hjärtan.
Chaboo är en Rottwailler/schäffer som är född
22mars -07. Vi håller på med lydnad, spår och sök som aktivering. Lite nyfiken på rallylydnad så kommer nog utforska det med. Har gått på valpkurs och allmänlydnad grund. Går för närvarande på fortsättning allmänlydnad.
Är ordförande och en av grundarna tillden ideel föreningen Blandis Östra. Vi är en fristående lokal klubb till Blandis.
Vårat mål är att alla ska ha någonstans där man kan mötas och umgås med hund oavsett ras, kön el utsende.
Hoss oss är alla välkomman.

Välkommen hit
Hoppas du ska trivas på blandrashundar.ifokus.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen ska du vara,och det är bara att hojta till om du behöver till någon av oss här
.
MVH
Lena Medarbetare bif
Jag är också ganska ny, men vill hälsa dig välkommen till en vad jag tycker så här långt, jätte trevlig sajt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Har varit inne på länken,jättemycket kul att läsa.Lena
Hälsningar LENA
Välkommen!.. hälsar en smålänning.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Välkommen hälsar även jag, som för övrigt också är ganska ny här. Snurrar oftast in på hittekatter men återkommer nog här rätt mycket framöver, då jag själv har 2 blandraser. 2 övriga som vi har tagit bort. Jag har aldrig haft en renrasig, men den dager kommer säkert också…
Alla djur behöver någon som bryr sig!

varmt välkommen hit! =)
Säjjer en som är medlem i blanis skåne =)
Tack för det värmande välkomnandet

Välkommen Gorgina..
Det är nästan samma känsla här som på ett annat gemensamt forum.. haha
Men du kommer säkert här som där att bidra till en trevlig stämmning.
Hälsningar en av medarbetarna på blandraser.ifokus..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Välkommen =0)
välkommen!
välkommen :) nu ska även jag in och läsa på länken.
Hoppas att du ska trivas här!
Men jag e lite nyfiken på bilder på vovven :)