GOD MORGON
Alla glada
Vad ska ni hitta på idag?, själv ska jag in till Västerås och köpa färskfoder till vovvsen,och handla lite på egen hand
.
På eftis blir det tvättstuga och det är väl inte riktigt lika kul…men skönt när det är gjort
,och desemellan blir det det vanliga turerna med Snodd och så…
Ha en bra dag alla!
Kram Lena

Jag är hemma även idageftersom jag är sjuk. Men nångång mitt på dan ska jag gå ut och hämta hunden vi får låna och träna lite med den :D Hon är otroligt lättlärdd så det är jäätte kul och jobba med henne !
Halihallå!
Jag är som vanligt dagmatte här. Nu liggs det och vilar efter promenaden.. sen idag ska jag till min mor en sväng. Efter det vet jag inte riktigt. Baka något mumsigt kanske :)
1-2 låter som era dagar blir fina i all fall
,har nyss kommit in med Snodd från skogen,under vägens gång fick jag en stock inskjuten i knä vecken så benen vek sig, och när jag ligger där i snön så ställer han sig och och tittar mig i ögonen och kan för sitt liiiv! inte begripa varför jag ligger där???? hahahaha dom e för härliga i alla fall
,skönt e dock att han aldrig viker från min sida oavsett vad

God morgon, jag ska snart gå och lägga mig en stund till för att se om huvudvärken vill försvinna, har bara fått mellan 3-4 timmar sömn inatt =/
Senare i eftermiddag ska jag få nöjet att träffa Kia som är Sajtvärd på beroenden.ifokus
och det ser jag verkligen fram emot =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
4,vad roligt anne….ha en fin dag kram

Nu snöar det för fullt oxå, så det kanske blir ut och leka i snön med henne sen :)
Jag vaknade med en dunderförkylning, rinnande näsa o tung i huvudet. Men jag har ändå varit ute i skogen med Silver. Ligger o tittar ut någon god mat att laga på fred. när vi ska ha gäster, det enda jag orkar med idag. Eftersom det nästan är kväll innan jag hittade detta inlägg, hoppas jag alla har haft en bra dag.
Vad trevligt med en sådan här god morgon sajt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
6,ja det gjorde det här med så det blev snöbus unnan matte skulle till tvättis
7,Ajdå hoppas du kryar på dig…många som e sjuka nu