Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundar-i-media
Läst 960 ggr
[Norum]
0

Veterinär i Thailand

Har ni sett programmet på 4:an… Skrikandes  Gråter

Det handlar om gatuhundarna och jag vet inte riktigt om jag ska bli fly förbannad eller bara gråta hjärtat ur kroppen..

Budisterna håller ju allt liv för heligt. Så vet. får inte avliva hundarna, men de har fått specialtillstånd för kastrering och sterelisering. Men vad hjälper det när det är tusentals hundar och en del är så skadade att hjärtat brister på mig.

Programmet är både fruktansvärt samtidigt som det är väldigt informativt. Det värmer hjärterötterna att se att den del faktiskt försöker göra nåt åt det hela…

Stackars, stackars hundar…

AnneN
0

det programmet har jag missat… Hemskt att en del djur ska behöva fortsätta lida, men bra att någon iaf försöker lindra det

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

empan-hampus
0

Jag såg på det! Ush.. hemskt Rynkar på näsan Jag känner att jag bara vill ta hem alla! Även fast jag vet att det aldrig skulle gå..

zabelle
0

Såg programmet och vissa av sekvenserna var fruktansvärda att se. Bilden av en jättesjuk hund vid vägkanten sitter etsad på näthinnan. De lägger ner ett fantastiskt jobb men det känns lite som en droppe i havet.

Semesterparadisets hemska baksida….

Zabelle   

[Norum]
0

Visst är det fuktansvärt? Nog för att det är bra att respektera liv men.. Vilket pris får inte hundarna betala?

[Norum]
0

Avsnitt nr 3 är nu kl 19.30 ifall någon vill se…