Lilleman blev 6mån
Ja i lördags vid lunch fans det inget att göra längre,morgonen började med extreema epilepsi anfall redan kl 6 och dom avlöste varann, efter över en timme i tlf med div, olika vetrinärer på ulltuna kom vi fram till att det bästa för min prins var att få somna in.. det var inte normalt att en så pass ung hund led av sånna grova anfall och så offta, dom tyckte inte att medicin var ett bra allternativ då han blev mer och mer personlighets förändrad för varje kramp han fick..
Hur går man igentligen vidare? alla mår vi dåligt,jag,min man,Milla och katterna..
Jag känner mig lurad och besviken på uppfödare och livet i största allmänhet som bara lät mig ha honom under så kort tid, känner mig sjut depprimerad,har ingen gnista till något längre..
Att se mitt liv få sommna in va det absolut Värsta men givetvis det bästa men en del av mig följde med honom,känner ingen glädje längre..

Jag beklagar verkligen eran sorg!
Det enda jag kan säga är att tillåt er själva att sörja, sorgen försvinner nog aldrig helt, men man lär sig såsmåningom att leva med den.
Kramar
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Beklagar verkligen! Vet precis vad du går igenom då precis på dagen min syster var tvungen att säga adjö till sin ena vovve på grund av borelia. Hela familjen sörjer och det måste man få göra. Inget vovve du skaffar kommer ta hans plats…. Väldigt vacker var han
.

ingen ny hund kan ta hans plats abolut inte, sörjer gör jag nog förmycke,kan inte göra något,sover ruskigt illa,glömmer bort att han inte finns längre,kommer på mig själv när jag står med hans koppel i handen för att gå ut eller när jag står på stall plan o ropar på honom när milla sitter o tittar på mig frågandes 
Beklagar, men du får försöka se det som att du gjorde det för hans skull, det är förvisso en rätt klen tröst i nuläget men det är inte alltid rättvist att låta en hund som lider av en sjukdom leva.
≧◔◡◔≦
Beklagar verkligen 
Många kramar.
**MVH Cerrolyn

Tack alla, En vecka har nu gått och det känns bara värre och värre :(
Tiden läker alla sår…

Sänder en massa styrketankar till dej o tänk på att han har det bra där i hundhimlen nu…. Jag hoppas du kan tänka på annat du gjorde det som var bäst för han

Många kramar.
Tillåt dig och familjen att sörja…..
Oavsett hur länge det går…
Sänder en massa tröst rosor och hoppas ni kommer över det snart. Han kommer ju alltid vara en i familjen och vara med er. Ni gjorde det rätta för honom.

Beklagar :( Min kompis syrra hade en söt hund som jag och min kompis brukade gå ut med han hade epelepsi och hade också ett stort annfall så han fick vatten i lungorna :( Det fanns inget att göra.

Nu har jag tagit steget till att skaffa mig en ny vovve så igår va vi och hämta hem en liten hannen på 8½vecka :D

#15 grattis till det nya tillskottet, hoppas allt ska gå bra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Åh stackare, jag känner fär dig. Det är inte roligt att behöva ta bort sin vän. Själv fick min vän somna in för 12 års sen, jag tänker på honom än. För mig hjälpte det att ha ett kort framme och tända ett ljus varje dag. Nu gör jag inte det längre, men jag har fortfarande kort framme på honom.
Jag har inte haft hund sen dess. Min pojkvän vägrar att ha hund, han är kattfrek. En stor sorg för mig som verkligen älskar hundar. Jag har e vän som har en liten goding. Henne får jag rasta när abstinensen är för stor.
Hälsningar Camilla