Besök ^^
Ja nu har vi besök här hemma :). Av en berner sennenkille vid namn Amigo. Det är tänkt att jag ska passa honom mellan måndagar och fredagar om han och Aramis går bra ihop :).
Hittills har dom haft fullt upp med att undersöka varandra och dansa runt i köket, nu är dom helt slut båda två av detta nya så nu ligger de här bredvid och flåsar ikapp. Men de verkar iaf komma bra överens så Amigo kan nog komma tillbaka hit :).

Det låter ju jätte bra att de går bra ihop =) Det tyder på att de är stabila individer som kommunicerar på rätt sätt med varandra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
haha vad fina dom var,2 hanar som leker är det något visst med tycker jag ;-)
#3 Visst är dom, känns lite speciellt när man ser två stora björnar komma lunkandes emot en 
Natten har gått bra i alla fall, de har sovit lugnt. Fast någon av dom höll på att skrämma livet ur mig med världens mest spöklika yl vid tre i natt, precis när jag höll på falla i sömn så kom det och jag fick ett ganska fint ryck tillbaka till verkligheten 
5,vad fina dom är,en annan grej jag också kan se genomgående över åren är att 2 hundar av samma ras leker på ett annat sätt, än om det är olika raser i dem, också intressant tycker jag;-)
#6 Jasså är det så? :-) Har jag aldrig tänkt på faktiskt :)