märklig lek..
Min lilla Elsa (tre månader) är ju inte riktigt rumsren ännu, hon har nu kommit på en något suspekt lek : när hon bajsat inne (på natten) då lägger hon en bajskorv i min foppatoffel som står vid altandörren! Hon bajar alltså inte i toffeln, utan hon går från högen och bär med sig en gåva till min toffel!!
Hon kan flytta små visitkort till andra ställen också, men min toffel är favoriten! Jag ställde upp tofflorna på en pall, då hade hon dragit ner en toffel och lämnat sin gåva… undrar vad hon tänker 
Haha tok hund 
haha hon kanske tycker att tofflorna luktar lite illa och vill bättra på doften :P
Djur har lite skumma ideer för sig ibland, jag skulle kunna betala miljoner för att få höra bara en tanke

Hihi ja ibland får dem de mest tokiga idéer =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hon tänker kanske så här:
"Matte tar hand om mig precis som min mamma gjorde när hon åt upp mina hundlortar. Hon blir säkert JÄTTEglad om jag lägger en liten lort till henne i hennes sko."
Jag tror att hundarna accepterar oss som herrar (fruar) just för att vi alltid plockar upp skiten efter dem. På det sättet säger vi till hunden att den fortfarande är våran valp? Eller?
Och kanske är det just de toffler du tar på dig när du snabbt ska ut med henne?

#4 Låter mycket troligt!
och ja det är de tofflorna jag använder när vi springer ut och snabbkissar (ja hon kissar, inte jag) Så hon kanske är klokare än man tror…

Det finns de som påstår att en hund kan uppnå samma intelligensnivå som ett barn på ca 1 1/2 år..?

#6 det jag hört är att en vuxen hunds intelligens kan jämföras med ett barn på ca 5 år
_**/Mvh Anne

Det där lät spännande. Har du lite mera info? Har du nåt tips om läsvärt?

#8 jag har tyvärr inga källor utan det är sånt jag fått höra från olika håll
_**/Mvh Anne
Jag har hört liknande.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]