Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1584 ggr
kimmenlinus
0

Gissa rasen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Jag har en 5 mån valp som jag adopterat från irland, vi tog honom när han var 13v. Mamman är en springer spaniel.Men pappan är okänd  ev cocer sa dom vi köpte honom av pga att valparna var så lika cocervalpar. Men nu har han börjat växa till sig och jag tror det är nån mera blandning i han. En del har sagt flat, skulle vara kul och höra era gissningar!

AnneN
0

Omöjligt att gissa då inte ägaren själv vet vad et är för ras, kan ju vara precis vad som hellst. Men söt är han iaf =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

empan-hampus
0

Jag tycker det ser ut att vara flatte i Tungan ute

kimmenlinus
0

ja men gissa på skoj kan man ju ändåFlört  det är ju lite olika höjd på en flat och en cocer, jag håller med dig empan-han, han liknar flat. min Man ville ha en liten hund och jag en stor, vi köpte liksaom grisen i säckenTungan ute jag hoppas han växer på sig MERA !

empan-hampus
0

#3 Haha så du vill ha en stor vovve SkrattandeFlört

RussinKeps
0

Jag tycker du ska kolla på mina foton som finns på min sajt. Mina Valpar är jättelika

kimmenlinus
0

japp Skrattande jag vill helst av allt ha en berner sennen, men det är omöjligt där vi bor att ha en sån stor hund. Men våran blandis räcker utmärktSkrattande han är så go och mysig. Han är nu 43 i mankhöjd och vi mäter han varje mån för skojs skull. Men hur han än blir så är han världens finaste!!

kimmenlinus
0

va söta Valpar Russinkeps!!men jag tyckte dom var lockigare än min Casper, annars jättelika, säkert springer genernaFlört

VikkanSpike
0

Hmm om din kommer från Irland och eventuellt fadern kan va en gatuhund så e det en oerhört stor chans att din hund finns det vinthund i av ngt slag, Tycker ansiktet tyder på det.

Vilken förening är din hund från? Min kommer från NNL "åretshundvänner 2008"

kimmenlinus
0

japp, det har jag hört en gång förut att det kan vara vint i han, jag har alltid tyckt han varit för smalSkrattandesvårt att lägga på sig, så är ju vinthundarna i kroppen. Casper kommer från hundarutanhem.