OT Gott nytt år!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hur har ditt 2008 varit? Detta år har trots sina upp och ner gångar varit ett ganska lugnt år för mig.
Vad hände under detta år? Oj det är mycket som hänt men ändå inte så värst mycket som satt några djupa intryck. Jag har gått en rallylydnadskurs med hunden, vilket var väldigt lärorikt. Jag har fått medecin för min låga ämnesomsättning vilket jag bråkat med olika läkare om i ca 8år, fick i samma veva komma till en dietist vilket jag är tacksam för eftersom jag då fick hjälp att göra en matplan/mall. Jag hittade även till OA-Annonyma överätare vilket gjort att jag nu går i deras 12-stegsprogram och av detta så mår jag inte bara bättre fysiskt utan även psykiskt.
Hur tror, hoppas, önskar du att 2009 ska bli? Jag tror och hoppas att 2009 ska bli ett bra och lärorikt år.
Kommer du att ge något nyårslöfte? Japp!
I så fall vad? Jag ger alltid nyårslöften som jag vet att jag inte kan bryta, denna gång blir mitt nyårslöfte att jag ska göra mitt bästa för att tillfriskna från mitt tvångsmässiga överätande.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

2008 har varit lite si och sådär. Upp och nedgångar som det brukar vara i livet.
Jag har fått en hund till. Och varit med om hundfödsel och Valpar som vuxit till sig. Fått en del nya vänner som är super. Hittade till denna sajt, vilken grej.
Jag hoppas att 2009 kommer att ge mycket glädje och bli ett väldigt bra år. Måste ju träna med nya valpen och hennes mamma förstås.
Nyårslöfte ska jag ge men endast till mig själv. Börja träna på gymmet mer regelbundet och gå ner i vikt, enl BMI kurvan.

Glömde ju skriva i ovanstående:
ETT GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA:
KRAM
mitt år har varit berg och dalbana. så mycket blandade känslor. men jag har också dett året köpt mig en ängel. min underbara tik på nu 10 månader. Nella. tack 2008<3
2009 hoppas jag på mycket träning. ska gå kurs med min älskling. och påbörja Agility till sommaren.
nyårslöften har jag inte kommit på några ännu^^
GOTT NYTT ÅR :D
Hur har ditt 2008 varit? Ja, ett spännande år.
Vad hände under detta år? Ja säg nåt som inte hände.
Jag bytte jobb, skaffade hund, hade världens kortaste semester. En kär släktmedlem gick bort, en annan fick åka akut till sjukhus, jag har vuxit mer som människa… annars har det nog flytit på…
Hur tror, hoppas, önskar du att 2009 ska bli?
Jag hoppas att det blir ett lugnt år. Vi ska flytta till en större lägenhet, ta en lång semester och förhoppningsvis åka på en utlandsresa.
Kommer du att ge något nyårslöfte? Jag vet inte…
I så fall vad? Tror nog mer att jag kommer bestämma mig för någonting. Eller det har jag redan gjort.
- Jag ska få ordning hemma
- Se till att jag orkar mer
- Gå till en läkare och kolla min mage
- Se till att Tusse fungerar bättre i vardagen
- Ge mer tid till dom jag älskar
Oh.. som ovan glömde jag ju…
Gott nytt år!
Gott nytt år önskar
Lena snodden och spiken också
Gott Nytt År! Önskar: Bella och Gyte!