Hundvalp fast i bil hela natten
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Stackars valp!
Hoppas att ägaren döms för djurplågeri och får djurförbud
_**/Mvh Anne

Tänk att det finns sådana här hjärtlösa människor, någon stans måste de ju vara något som fattas dem? !!!
Å sedan ha mage att påstå att den lilla valpen inte setat så länge, utan BARA några timmar, detta måste ju kunna styrkas av samtalem polisen fått in, en valp ska INTE sitta ensam i en bil i några timmar, inte någon hund ska behöva sitta i en bil några timmar då det är köldgrader ute, de är ju lika med värmen, om man ska ha dem med så vet man att det inte tar så läng tid ELLER att man får ta med sig sin hund.
Hoppas verkligen dennas ägare förs inför rätt och får sin dom så som AnneN påpekar ovan.
Fy va hemskt, tur att den klarade sig !
Såg här om dagen nått liknande, en människa som bundit en Greyhound utanför affären mitt i stan, utan täcke eller nått, det var ca -13 grader ute och stackarn skakade som ett asplöv. Det gick tyvärr inte att gå fram till hunden men vi meddelade affärens anställda som ropade ut att ägaren omedelbart skulle ta vara på hunden.
Usch skulle aldrig kunna göra så mot mina =(

#3 jätte bra att ni uppmärksammade personalen på det.
_**/Mvh Anne

Stackars lilla valp, usch jag blir så upprörd så varje gång det kommer sånna här trådar vågar jag knappt gå ut och kolla